AcasăNewsLVMH cumpără diamantele Tiffany pentru 16,2 miliarde de dolari

LVMH cumpără diamantele Tiffany pentru 16,2 miliarde de dolari

Cel mai mare  grup de lux din lume va plăti suma în numerar pentru achiziţionarea brandului american de bijuterii Tiffany & Co, o tranzacţie record pentru compania mamă a Louis Vuitton, care îşi întăreşte poziţia pe piaţa din SUA.

Oferta de 135 de dolari pe acţiune este cea mai mare achiziţie de până acum a grupului francez LVMH, conglomeratul condus de miliardarul Bernard Arnault(cel mai bogat om din Franţa)care deţine, printre altele, brandurile Christian Dior şi Bulgari. Tranzacţia va permite extinderea celei mai mici afaceri a LVMH, divizia de bijuterii şi ceasuri, din care fac parte brandurile Bulgari şi Tag Heuer. Mărcile de modă şi de accesorii generează cea mai mare parte a profitului LVMH. Tiffany, înfiinţată la New York în 1837, cu peste 300 de magazine pe plan global şi cunoscută în urma filmului în care a jucat celebra actriţă Audrey Hepburn, era una din cele mai căutate firme pentru preluări. „Achiziţionarea Tiffany va întări poziţia LVMH pe segmentul de bijuterii şi va majora prezenţa companiei pe piaţa din SUA”, se arată într-o declaraţie comună a LVMH şi Tiffany, care estimează că tranzacţia se va finaliza la mijlocul anului viitor. La jumătatea lunii octombrie, Antonio Belloni, omul de încredere al lui Arnault, a mers la Manhattan pentru a livra o primă ofertă de 14,5 miliarde dolari directorului general al companiei Tiffany & Co, Alessandro Bogliolo. După noi negocieri, grupul francez a fost de acord să adauge 1,7 miliarde pentru a-şi permite marca americană. LVMH vrea să concureze cu elveţienii de la Richemont, lider al pieţei de bijuterii datorită brandurilor Cartier și Van Cleef & Arpels.

author avatar
Andrei Coman
163 afisari

1 COMENTARIU

  1. Cumparati altceva din alta parte! Bogatia lor e in mainile DVS.! Banii migreaza din portofelul clientului … catre ei!

    Infiintati bijuterii private locale si cumparati de acolo… si … GATA!

    Aceste firme sunt mai rentabile decat bancile! … si reprezinta in cele din urma gradul de snobism al clientelei. Cel mai mult platesc pentru -brand-… nu atat pentru ceea ce reprezinta in sine!

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger