Casa Vuitton îţi menţine prima poziţie în clasamentul 2020 al celor mai puternice mărci din Hexagon, producătorul de articole de lux raportează o creştere a valorii sale cu 15%, la 53,4 miliarde de dolari. Locul secund este ocupat de Chanel (43 miliarde dolari), în timp ce Hermes completează podiumul cu o valoare a mărcii evaluată la 34,6 miliarde de dolari.
În spatele acestui trio de prestigiu, regăsim în clasamentul BrandZ gigantul cosmetic L’Oréal și grupul de telecomunicații Orange. O listă a industriei luxului – Cartier (locul 12), Christian Dior (14), Yves Saint Laurent (18), Givenchy(26), Céline (35) și Van Cleef & Arpels (46). Valoarea lor cumulată reprezintă 151 miliarde de dolari, sau aproape jumătate din totalul acestui Top 50 (309,7 miliarde de dolari). Clasamentul 2020 are doi noi participanți – grupul de închirieri auto Europcar (38) și operatorul Bouygues Telecom (al 48-lea). Studiul evidențiază performanța Decathlon (locul 22 în clasament, cu 2 miliarde de dolari în evaluarea mărcii), considerată a fi „cel mai inovator brand din acest an, în special pentru că a pariat pe cumpărăturile digitale și pentru importanța acordată experiențelor și interactivității „. Sponsorizat de gigantul de relații publice britanice WPP (proprietarul firmei de consultanţă Kantar) acest clasament combină date financiare de la companii care au făcut obiectul publicaţiilor oficiale şi avizelor a peste 100.000 de consumatori din întreaga lume.