AcasăNewsL'Oréal, reclama la sampon cu val islamic

L’Oréal, reclama la sampon cu val islamic

Indiferent daca am parul vizibil sau nu, cum arat si cum ma simt este cel mai important pentru mine, spune Amena Khan.

Gigantul cosmeticelor a ales, pentru o noua campanie publicitara in Marea Britanie, pe manechinul Amena Khan. Asa ca frumoasa apare in materialele publicitare cu parul acoperit. O inovatie, sustine compania franceza.

Indiferent daca am parul vizibil sau nu cum arat si cum ma simt este cel mai important pentru mine spune Amena Khan

In timp ce domeniul publicitar este sub focul a numeroase critici privind afisari judecate ca rasiste sau stigmatizante, L’Oréal a ales sa ascunda efectele noului produs sub valul islamic al Amenei Khan, o bloggerita specializata in domeniul ingrijirii si infrumusetarii. Evident, ea apare in reclame cu parul ascuns sub val. Adrien Koskas, responsabil L’Oréal in Regatul Unit a declarat ca aceasta alegere reprezinta o ”imagine disruptiva”. Adica o inovatie de marketing care eventual poate rasturna valorile dominante existente pe piata de publicitate. Intr-un univers, inclusiv publicitar, aflat sub imperiul cliseelor, chipul Amenei Khan reprezinta o schimbare asumata de compania de cosmetice. ”Trebuie sa ne intrebam: de ce plecam mereu de la principiul ca femeile care nu-si arata parul nu se ocupa de el?”, a spus Amena Khan. Potrivit ei, campania L’Oréal, care nu tinteste decat piata britanica, ii ofera ocazia sa doboare ”anumite clisee” pe care le judeca ”nefondate”. Compania spera ca aceasta alegere va provoca dezbateri si s-a declarat satisfacuta de aceasta premiera. ”Daca mesajul este autentic si vocea care-l poarta este sincera, atunci nu ne mai putem indoi de mesaj”, a adaugat Amena Khan.

author avatar
Catalin Dumitrescu
605 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger