Cauta

Logo-ul McDonald’s are un sens sexual!

Cele doua arcuri aurite, integrate in designul cunoscutului brand, ascund, de fapt, un simbol sexual: o pereche de sani!

Revelatia apartine jurnalistului Eric Schlosser, care si-a lansat, in Statele Unite, cartea “Fast Food Nation: The Dark Side of the All-American Meal”, spune Le Parisien.

Schlosser a explicat ca logo-ul companiei a fost gandit, special, de psihologul Louis Cheskin, in 1960, si a fost numit “Sanii Mamei McDonald’s”, pentru a sublinia si “caracterul freudian matern legat de mancare in subconstientul consumatorilor”. Insa clientii, amatori de sandwich-uri in chifle rotunde, asociau ideea cu sanii intr-un mod total “ne-matern”. Bref, gaselnita psihologului a fost primita cu entuziasm de corporatie, si dupa un an de zile, clasica imagine McDonald’s a impanzit lumea. Inainte de 1961, logo-ul companiei era reprezentat, destul de banal, doar de numele “McDonald’s”.

McDonald’s a fost fondata, in 1940, de fratii Dick si Mac McDonald, in California, insa expansiunea corporatiei dateaza din 1955, cand Ray Kroc a cumparat drepturile legale si a transformat restaurantul in franciza.

Ultimele stiri

  • Poate Europa să compenseze lipsa de arme americane pentru Ucraina?
  • Justiția plânge, poporul român plătește / Bolojan promite austeritate pe pâine
  • Partidele de la guvernare, făcute praf de sindicate. Au distrus țara!
  • Scenariul 100% fotovoltaice împinge prețul energiei la 600 dolari/MWh
  • Din nou în arena politică. Elon Musk îi enervează pe investitorii Tesla
  • Lider Cartel Alfa, Bogdan Hossu: Lobby-iștii, angajați la Guvern și la Președinție, apără profiturile mediului de afaceri
  • Război civil la Milano: Chivu îl vrea pe Donnarumma!
  • SUA amână tarifele? Trump rămâne imprevizibil
  • PSG îl vrea pe Rodrygo! Francezii au intrat pe fir înainte de semifinala cu Real Madrid
  • Moneda BRICS – oportunitate ratată
  • Exit mobile version