AcasăNewsLiviu Jicman (MNC): Festivalul George Enescu ar trebui să devină brand de...

Liviu Jicman (MNC): Festivalul George Enescu ar trebui să devină brand de țară

Directorul Muzeului Național Cotroceni, Liviu Jicman, susține că Festivalul Internațional George Enescu ar trebui să devină brand de țară. Declarația a fost făcută cu prilejul vernisajului expoziției ”Interludii” – portrete de Cornel Brad.

”România și Bucureștiul trăiesc, în aceste zile, Festivalul Internațional George Enescu, un eveniment cultural despre care mulți au spus, și mă număr și eu printre cei care cred asta, că ar putea fi ușor un brand de țară de succes. Ne-am gândit că este bine să marcăm această atmosferă a festivalului și să intrăm și noi, aici, la Muzeul Național Cotroceni, ca instituție de cultură în această atmosfera. Dacă am avut la începutul lunii seprembrie un eveniment dedicat operei „Oedip”, am primit cu și mai multă bucurie propunerea de prezentare a expoziției domnului Cornel Brad, expoziția „Interludii” pe care avusesm bucuria să o cunosc anterior, care vorbește de Festivalul Enescu atât prin personalitățile participante la această manifestare, cât prin secvnențe și clipe trăite de aceste personalități”, a afirmat Liviu Jicman.

La rândul său, Cornel Brad a povestit despre sacralitatea muzicii și despre efortul său de a surprinde cât mai bine trăirile artiștilor.

”Știu cu siguranță că în spatele fotografiilor a fost o energie foarte bună, un mod de a intra în intimitatea unor personalități care par să aibă o aură de intangibilitate, acolo pe scenă, creând o muzică sacră. Fiind în culise, am fost interesat de această emoție, de această vibrație personală pe care ei o au și acest lucru cred că a făcut această serie de fofografii specială. Ceea ce creed că este important este să spunem că, odată conectați la aceste fotografii, mai important este să ascultăm muzica și cred că acesta este principalul câștig pe care eu l-am avut”, a afirmat Cornel Brad.

author avatar
National
194 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger