AcasăNewsLidl si Golin au adus in Romania fascinatia Asiei

Lidl si Golin au adus in Romania fascinatia Asiei

Cultura asiatica naste intotdeauna pasiuni nebanuite in sufletul oamenilor. De la Marele Zid Chinezesc la Murakami, de la albastrul plajelor din insulele Phi Phi si pana la Taj Mahal, Asia reprezinta un rezervor nesecat de cultura si imaginatie.

Tocmai de aceea, pentru promovarea Saptamanii Asiatice, Golin si Lidl au pornit in cautarea celor mai frumoase povesti legate de Asia pe blogurile generaliste, de fashion si de calatorie. In cadrul campaniei de promovare a Saptamanii Asiatice de la Lidl, in perioada 30 mai – 6 iunie, fiecare bloggerita implicata in campanie le-a povestit cititorilor despre atasamentul personal fata de aceasta cultura fascinanta – fie ca este vorba despre filme, preparate culinare, locuri care merita vizitate sau mirodenii speciale. Mai mult, acestea si-au invitat cititorii sa se implice in poveste, prin intermediul comentariilor. Autoarele celor mai originale raspunsuri au fost apoi recompensate cu o sedinta foto inedita, marca Lidl, in care au fost transformate in gheise alaturi de bloggerite.

„Bucataria orientala este una dintre cele mai sanatoase si mai diversificate din lume. Prin intermediul produselor marca Vitasia, prezente in magazinele Lidl cu ocazia Saptamanii Asiatice, ne-am propus sa aducem specialitatile culinare din India, Japonia, China si Thailanda mai aproape de consumatorii din Romania. Echipa Golin a identificat o modalitate inventiva de a starni interesul pentru produsele noastre, aducand atmosfera tipic asiatica foarte aproape de noi”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl.

In cadrul sesiunii foto dedicate lor, bloggeritele si cititoarele acestora au avut sansa sa deguste in premiera produsele Vitasia de la Lidl si sa afle mai multe detalii despre cultura japoneza – de la ceremonia ceaiului sau sfaturi pentru prepararea retetelor traditionale si pana la semnificatia fiecarei piese vestimentare din tinuta lor specifica.

„Deja este un truism faptul ca o comunicare unidirectionala, de tip emitator-receptor, nu mai incanta pe nimeni, fie ca vorbim despre jurnalisti, bloggeri sau consumatori. Impreuna cu Lidl, am dezvoltat multe campanii in care partenerii nostri de comunicare au fost implicati in povestea produselor noastre intr-un mod relevant pentru ei. Activarea din Saptamana Asiatica este doar un exemplu despre ce se poate intampla atunci cand privim o campanie dincolo de “key messages si KPIs” si realizam ca experientele personale, create in jurul brand-urilor, sunt cele care conteaza cu adevarat”, a declarat Alina Popa, Head of Consumer Division, Golin Romania.

author avatar
Catalin Dumitrescu
364 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger