AcasăNewsLiderul PSD Neamt ii critica pe semnatarii scrisorii: se incearca destabilizarea partidului

Liderul PSD Neamt ii critica pe semnatarii scrisorii: se incearca destabilizarea partidului

Documentul asumat public de trei lideri ai PSD-ului – Gabriela Firea, Paul Stanescu si Adrian Tutuianu – in numele unui „comitet de initiativa” continua sa faca valva in randul formatiunii social-democrate.

Au tot fost, in ultimele ore, voci care s-au pozitionat in tabara care sustine scrisoarea prin care i se cere plecarea lui Dragnea din fruntea Camerei si a PSD-ului, dar si – dimpotriva – pesedisti care nu vad cu ochi buni initiativa scrisa aparuta miercuri in spatiul public. Din randul acestora din urma face parte si liderul filialei locale a PSD si presedintele Consiliului Judetean Neamt, Ionel Arsene.

Fostul deputat spune ca nu crede in coincidente, referindu-se la momentul aparitiei acestui demers. Mai mult, Arsene e de parere ca s-ar incerca scindarea formatiunii politice conduse de Liviu Dragnea, drept urmare face un apel la solidaritate in randul familiei social-democrate.

Iata mesajul postat de Arsene pe pagina oficiala de Facebook, cu mentiunea ca sublinierile ne apartin:

„Doresc sa incep de aceasta data cu o concluzie, si anume ca se incearca destabilizarea PSD si scindarea partidului. Este o situatie in fata careia nu avem decat o varianta: unitatea!

PSD s-a remarcat in politica romaneasca prin unitatea de care a dat dovada, prin rezultatele foarte bune obtinute pentru Romania in timpul perioadelor in care s-a aflat la guvernare. In aceste momente, partidul traverseaza momente mai putin faste, in care se incearca divizarea partidului, a membrilor sai. Nu aceasta este calea de urmat, in pofida tuturor semnalelor care apar de la diversi „binevoitori”.

Fac un apel catre toti liderii si membrii responsabili si onesti din PSD sa isi manifeste in aceste momente solidaritatea fata de conducerea partidului din care facem cu totii parte si pe care am ales-o in mod democratic, prin votul tuturor membrilor nostri. Scrisoarea aparuta in spatiul public nu are nimic de a face cu regulile ce patroneaza PSD-ul. Partidul se fundamenteaza pe un statut aprobat de catre forurile de conducere, nu pe scrisori „pierdute”, aruncate in public doar pentru a lovi in partid, in echipa guvernamentala si in stabilitatea pe care PSD o asigura Romaniei. PSD este considerat de romani ca fiind un partid caracterizat de seriozitate. Demersul colegilor care si-au pus semnatura pe aceasta scrisoare nu respecta spiritul, decenta si nici conduita specifice PSD. Este, si o spun cu regret, o denigrare a PSD-ului in public, lucru care nu stiu caror interese serveste, dar ar trebui sa se spuna clar acest lucru. Disensiunile care apar la un moment dat in viata unui partid (daca ele exista, pentru ca nu am auzit pe niciunul dintre semnatari plangandu-se pana acum) se discuta in forurile de conducere stabilite statutar, nu in piata publica. Documentul gasit dupa indelungi cautari si dat astazi presei este o lovitura incorecta pe care cativa membri ai PSD o aplica partidului care i-a sustinut si care i-a promovat in diverse functii.

Sunt de ceva timp in politica si nu mai cred in coincidente. Faptul ca aceasta scrisoare a aparut acum nu reprezinta o pura intamplare. De peste un an si jumatate PSD a fost supus unor atacuri continue, in plan politic si judiciar, prin care s-a incercat blocarea guvernarii, infrangerea votului romanilor care ne-au acordat increderea in decembrie 2016.

PSD se afla azi la apogeul infaptuirilor sale politice: o guvernare de succes, rezultate economice foarte bune, o imbunatatire semnificativa a veniturilor populatiei. PSD se mai afla in plina reforma a legislatiei privind justitia si a legilor de functionare a institutiilor de siguranta nationala. PSD se afla aproape de finalul luptei cu abuzurile judiciare comise in trecutul apropiat de institutiile de forta. PSD are de partea lui increderea oferita prin vot democratic de romani si, deopotriva, rezultatele economice foarte bune. Aceste lucruri deranjeaza mult, in foarte multe cercuri de putere, ale caror reprezentanti asteapta dupa colt subrezirea PSD, astfel incat sa puna mana pe guvernarea Romaniei.

Reiau, in final, apelul la solidaritate si la unitate pe care l-am mai transmis colegilor mei. Vreau ca fiecare coleg sa se gandeasca, in aceste zile, la angajamentele pe care ni le-am luat in fata romanilor si pe care ne-am propus sa le indeplinim. Nu putem realiza acest lucru decat uniti, nu divizati!”.

338 afisari