AcasăNewsLiberalii declanșează operațiunea „Sugrumați Justiția”

Liberalii declanșează operațiunea „Sugrumați Justiția”

Ludovic Orban mizează pe o Ordonanță a Guvernului pentru desființarea SIIJ. Ce dacă la referendumul pe justiție s-a votat altceva?

„Pesediștii, nici amnistie și grațiere nu au reușit, nici Codurile penale nu au reușit să le strice, așa cum și-au imaginat. Și să nu credeți că nu au reușit fiindcă că le-a venit mintea la cap. M-am suit eu în capul lor. Și legile justiției, mai știți de câte ori le-am trimis înapoi la Parlament și la CCR? A mai rămas treaba cu Secția specială de rezolvat. Și o rezolvăm și pe asta”. Citat din gândirea zămislită pe gură de Marele Cârmaci în timpul campaniei electorale. A rezolva, după cum s-a văzut în scurt timp, însemna de fapt a desființa.

<a class=wpil keyword link href=httpswwwnationalrotagludovic orban title=Ludovic Orban data wpil keyword link=linked>Ludovic Orban<a> mizează pe o Ordonanță a Guvernului pentru desființarea SIIJ Ce dacă la referendumul pe justiție s a votat altceva

De ce trebuie desființată Secția de Investigare a Infracțiunilor din Justiție? Sunt procurorii care lucrează acolo niște ticăloși, comit abuzuri pe lângă care Onea, Negulescu, Eva și Man sunt niște copii nevinovați? Nu, sub nicio formă. O lămurește tot Cârmaciul: „Comisia de la Veneția, GRECO ne spun că nu e nevoie de această secție și că trebuie desființată. MCV ne spune că nu e nevoie. Dacă toți sunt de părere că așa nu, eu sunt de părere că așa nu, PNL la fel, alte partide, totuși ne bazăm pe ceva. Eu sunt de părere că această Secție nu trebuie să existe”. Deci, pe ce se bazează Iohannis? Doar pe părerea lui? La sugestia cui are asemenea păreri? Sau e ordin?

Cu ciungă-n păr

În mod evident, Comisia de la Veneția, GRECO și MCV nu pot impune României ce măsuri să ia. Rapoartele lor, adesea întocmite după ureche, cum s-a mai demonstrat, conțin doar recomandări. Bine, să fie sănătoși, ei sunt de părere că, noi suntem de părere că.

Adina Florea a devenit țintă în mișcare

Avem opinii diferite, iar un lucru rămâne clar. Nu pot bate cu pumnul în masa justiției române, pe care să o facem după cum vor ei. Știu și ei asta, și atunci recurg la șicane și la tot felul de tertipuri. Dezgroapă morții chiar cu bucurie și invocă faptul că o secție de investigare a magistraților exista în DNA și, să vezi minune, chiar funcționa bine. Sigur că a existat, dar un organism ca acesta nu și-ar fi dorit nicio țară din Uniunea Europeană. Mai precis, o subdiviziune a Anticorupției, care avea în fișete cam 3.000 de dosare despre magistrați, pe care îi putea șantaja după plac, pentru obținerea anumitor soluții în instanță. Niciuna de achitare, ci toate cu închisoare, și cât mai multă. Judecătorul care nu asculta de ordine putea fi, oricând, victima următoare.

<a class=wpil keyword link href=httpswwwnationalrotagklaus iohannis title=Klaus Iohannis data wpil keyword link=linked>Klaus Iohannis<a> vrea dispariția Secției Pas cu pas

Apoi, câte țări din Uniunea Europeană ar vrea la ele acasă un departament de justiție care să lucreze mână-n mână cu serviciile de informații? Niciuna, dar e perfect pentru România, pentru că Europei i se pare că, să mă iertați, românii au ciungă-n păr.

Și tu, Ana? Da, și ea!

Premierului Orban i s-a pus rău pata pe Secția de Investigare a Infracțiunilor din Justiție. Sunt sigur că inițiativa nu-i aparție, e tot opera Marelui Cugetător, căci nu degeaba bătea monedă pe asta în campania electorală. Să ne aducem aminte și că Ana Birchall, fostul ministru pesedist al Justiției, cerea desființarea Secției.

Lia Savonea președinta CSM pusă la grea încercare

Urmărea o foaie de parcurs primită de peste Ocean, după cum s-a vehiculat, sau era o inițiativă bizară, sub acoperirea acelorași rapoarte cu sugestii? Și, ca tabloul să fie complet, să nu uităm de modul în care punea frână numirii Adinei Florea la conducerea Secției, absentând de la ședințele CSM. La aceasta se adaugă și refuzul unor procurori de a veni la întrunirile în care se discuta încadrarea Adinei Florea pe postul câștigat prin concurs. Semn clar că vechea gardă a magistraților știe să apere frontierele Republicii Procurorilor.

Cu lațul de gât

Acum, Ludovic Orban spune că așteaptă rezultatele consultărilor cu magistrații.

Ana Birchall sau prietenul la nevoie se cunoaște La nevoile altora

Mai contează că Înalta Curte de Casație și Justiție, într-o proporție covârșitoare, a declarat că se opune desființării Secției? Poate altădată, nu și de data aceasta. Orban mai și vrea și consultarea CSM, dar așteaptă ca mai întâi să se facă alegerile, Livia Savonea, președinta, mai având puțin din mandat. Intuiția îmi spune că Savonea va fi îndepărtată, locul ei urmând a fi ocupat de un procuror mai flexibil, care va înțelege dorințele lui Iohannis și nevoile PNL de a domina justiția. Premierul susține că desființarea Secției va duce mai repede la încheierea Mecanismului de Control și Verificare pentru România. O mare minciună, mai ales că numai neințiații nu știu că decizia de ridicare a MCV este, de fapt, una politică, ce se putea lua și până acum. Dă bine însă la CV-ul lui și al Marelui Înțelept că ei, liberalii, au adus justiția pe drumul ei european. Strângând-o de gât, căci nu voia să meargă.

author avatar
Valentin Boeru
3.067 afisari

23 COMENTARII

  1. IN DOMENIUL JUSTITIEI se impun URMATOARELE MASURI:

    – Eficientizarea gestionarii resurselor umane prin atribuirea independentei si cresterii rolului Institutului National al Magistraturii (INM) fata de CSM. Institutul trebuie sa devina ceea ce este esential pentru sistemul judiciar, privitor la competentele de selectare in conditii nediscriminatorii de acces la profesie, formare, promovare, organizarea concursurilor si specializarea personalului din structurile interne, care isi dau concursul la infaptuirea actului de justitie;
    – CSM-ul, pina la schimbarea textului Constitutiei trebuie sa exercite atributii numai in ceea ce priveste legalitatea procedurilor interne care concura la infaptuirea actului de justitie, respectarea disciplinii muncii in domeniu si cercetarea disciplinara a justitiarilor ce comit abateri de la deontologia profesionala;
    Pentru eliminarea deficienţelor existente in aplicarea JUSTITIEI in Ro este necesară, DEPOLITIZAREA (decuplarea ei de sistemul politic ticalosit) sau respingerea amestecului deciziei politice in functionarea sistemului judiciar. Drept urmare normele ce reglementează “compoziţia” Curţii Constituţionale a României(CCR) şi a Consiliului Superior al Magistraturii(CSM) precum şi unele proceduri judiciare trebuie revizuite astfel:
    A. Pentru normalizarea activităţii C.C.R. se impun următoarele modificări;
    – nr. membrilor să fie mărit de la 9 la 11, vârsta acestora să nu depăşească 65 de ani;
    – membrii să fie alesi pentru o perioadă de cel mult 5 ani, un singur mandat;
    – 8 din nr. total de 11 membrii, să fie desemnaţi de către cele 16 Curţi de Apel din România (prin unul din algoritmii existenti, fie primele 8 C.A. în primul mandat şi urmatoarele 8 în al doilea mandat, fie grupate câte două Curţi de Apel să-şi desemneze în comun cate un candidat de fiecare data), 1 candidat să fie desemnat de I.C.C.J. şi 2 din partea senatelor Universităţilor de Drept din Romania care se clasează în primele 2 locuri oferite de numărul mai mare de absolvenţi admişi la I.N.M. în ultimii 5 ani;
    B. Componenţa C.S.M. trebuie sa asigure “conectarea sau racordarea” justiţiei la nevoia socială de dreptate si ordine publică firească. Pentru aceasta este necesar ca cei 25 de membri să fie aleşi pe un termen de 3 ani, un singur mandat (unii cu prezenţă permanentă-funcţie de nevoile impuse de buna funcţionare a structurii, alţii doar atunci când sunt necesare, consultări, dezbateri ori adoptari de hotărâri în plen). Din motive de obiectivitate si eficienta se impune ca structura C.S.M. să aibă urmatoarea componenţă;
    – 14 jurişti competenti si integri (situaţi pe funcţii de execuţie sau de comandă cu o vechime de cel puţin 5 ani în structurile respective) desemnaţi de către colegiile de conducere din fiecare minister şi de catre liderii de sindicat ;
    – 2 şefii ai direcţiilor de personal (cadre) din M.J. şi respectiv din Parchetul General;
    – 3 membrii desemnaţi de colegiile de conducere ale Poliţiei Romane, S.R.I. şi S.I.E.;
    – 1 membru desemnat de forul superior al I.N.M.;
    – 1 membru din partea Uniunii Barourilor de Avocaţi din România;
    – 2 membri desemnaţi de Universităţile de Drept din România care se clasează în primele 2 locuri datorită numărului mai mare de absolvenţi admişi la I.N.M. în ultimii 5 ani;
    – 1 membru marcant desemnat de Clubul Roman de Presă;
    – 1 membru desemnat de instituţia Avocatul Poporului a cărui rol activ în societate lipseşte cu desăvârşire, deoarece are un statut confuz competenţele sale nu sunt clar delimitate, administrative sau de justiţie.
    Inspectiile judiciare pentru judecatori si procurori din C.SM. trebuie sa ramana cu acelasi statut existent in prezent.
    – Referitor la regimul disciplinar pentru eliminarea lacunelor care permit manifestarea subiectivismului, in aplicarea acestuia, la nivelul structurilor componente ale sistemului judiciar (valabil si pentru militari, functionari simpli sau cu statut special), reglementarile in cauza trebuie modificate si completate atat din punct de vedere al continutului in materie cat si al aplicarii procedurilor, in sensul ca abaterile disciplinare sa fie clar delimitate pe grade de gravitate (ex. cuprinse in trei categorii, usoare, grave si foarte grave), iar incadrarile juridice pentru aplicarea de sanctiuni sa fie strict stipulate pe fiecare tip si gen de fapta.
    Un aspect important in cadrul completarii reglementarilor pe linia regimului
    disciplinar il constituie cel privitor la prescrierea raspunderii disciplinare. Referitor la acest aspect modificarile la reglementarile existente trebuie sa prevada ca atunci cand fapta comisa atrage dupa sine si alte raspunderi, materiala, contraventionala sau penala, prescrierea abateri disciplinare sa aiba acelasi termen cu cel prevazut in cazul acestora sanctiuni. Altfel asistam la tot felul de paradoxuri, gen vinovatul rasunde penal dar fapta este prescrisa pentru a raspunde si disciplinar, etc. Controlul judiciar ierarhic (judecatori superiori pe judecatori inferiori acestia pe procurori iar ei pe politisti) din cadrul sistemului judiciar este ca si inexistent. Cei din sistemul judiciar condamnati pentru infractiuni de coruptie sau asimilate acestora trebuie sa nu mai primeasca pensie speciala ori alte facilitati. .
    – Pentru solutionarea cu obiectivitate si celeritate a dosarelor trebuie infiintata institutia judecatorului de instructie, pentru a se exclude procedura restituirii dosarelor prin invocarea exceptiilor sau a chichitelor avocatesti. Mersul infaptuirii actului de justitie trebuie sa aiba un singur sens care sa ofere celeritate. In baza procedurilor actuale in unele cazuri, Justitia nici nu poate fi urnita din loc. Modelul ce include institutia judecatorului de instructie functioneaza in toate statele europene, insa “maharii” justitiei romane se opun adoptarii acestuia din cauza ca el nu ar corespunde intereselor nelegitime ale celor care au mafiotizat sistemul judiciar;
    – Tot pentru eficietizarea procesului judiciar prin solutionarea cu obiectivitate si celeritate a dosarelor precum si reducerea cheltuielilor judiciare, trebuie introdusa in procedura penala institutia pledarii faptuitorului ca vinovat;
    – Trebuie scoasa urgent din procedura penala institutia NUP-ului deoarece nu mai tin vrajelile juridice precum ca in Romania JUSTITIA precupeteste, in folosul cetateanului, “principiul legalitati” si nu pe cel al oportunitatii. Munca judiciara imensa pentru finalizarea unor asemenea solutii constituie un (balast) pe care tarile din UE nu-l intrebuinteaza. Solutionarea dosarelor penale cu NUP incarca mult si fara folos activitatea justitiarilor (procurorilor si politistilor). In prezent circa 80% din nr. total al dosarelor constituie “sterilitate” fara finalitate judiciara pozitiva pentru care sunt cheltuite sume fabuloase din bugetul statului.
    Cercetarea penala trebuie facuta numai pentru cazurile in care sunt indicii si certitudini fata de vinovati, celelalte situatii pot fi clasate (folisind proceduri riguroase de responsabilizare) intr-o evidenta pasiva unde se pot aduce completari cu noi date si informatii incriminatorii aparute pentru reluarea oricand a cercetarii fiecarui caz;
    – In codul penal trebuie introduse noi articole, in baza carora numai judecatorii pot aplica sanctiuni administrative ori amenzi penale, cu mentiuni clare pentru ce fapte si in ce conditii. Pronuntarea judecatorilor in vederea arestarilor preventive trebuie sa intervina in situatii de pericol clar stabilite pentru a ramane definitive pana la terminarea pedepsei penale cu inchisoarea;
    – Pentru eficientizarea muncii justitiarilor si satisfacerea cerintelor justitiabililor Codurile trebuie actualizate in conformitate cu cerintele reale ale unei societati moderne, diminuand la maximum posibil rolul avocatului in procesul de infaptuire a actului de justitie.
    Codul penal trebuie sistematizat si completat, cu reglementarile din legile speciale care prevad pedepse penale (dupa care acestea sa fie abrogate). Anual trebuie revizuit (de catre cei cu atributii din puterea legislativa – care cu scuzele de rigoare fac orice, dar numai ceea ce ii trebuie societatii nu) pentru ca in functie de evolutia faptelor antisociale si a factorilor sociali determinanti sa se agraveze sau sa se diminueze pedepsele ce trebuie aplicate infractorilor, ori sa scoata sau sa introduca noi ilicite pe care le impune bunul mers al vietii si societatii;
    – Pentru a se apara cu siguranta o parte din valorile democratiei si responsabiliza clasa politica trebuie sa se introduca in codul penal si pedepsirea delictelor politice cu inchisoarea. Numai prin aplicarea acestor masuri vor putea fi inlaturate non-avlorile umane din politica romaneasca si intarita responsabilitatea individuala sau de grup;
    – In fiecare unitate teritorial-administrativa trebuie sa se infiinteze cel putin un birou local destinat procurorului care are in raspundere (arondare) localitatea respectiva unde acesta sa aiba intilniri periodice cu cetatenii care au ceva de spus in legatura cu starea infractionala sau ilegalitatile cunoscute in zona respectiva;
    – Justitiarul dupa ce i s-a repartizat dosarul spre instrumentare trebuie sa completeze sub semnatura, in mai multe exemplare, un formular cu regim special, cu date privind piesele din dosar, procedura (pasii) de urmat si termenii calendaristici stabiliti initial pentru solutionarea acestuia, pe baza carora sa se poata controla (intern sau extern), profesionalismul, celeritatea si obiectivitatea solutionarii cauzelor;
    – In toate organizatiile din sistemul judiciar sa se instituie prin act normativ statutul persoanei de contact “avertizorul public” care sa fie desemnata prin votul secret al membrilor organizatiei, cu statut de independent. Acesta sa sesize aspectele de coruptie interna inclusiv in cazul superiorilor sai, iar cand este cazul comisia pentru sanctionarea imoralitatii, din cadrul organizatiei desemnata tot prin vot, sa dispuna prin regim disciplinar excluderea din functia detinuta a justitiarului cu comportament imoral indiferent de rezultatul anchetei penale cand este cazul;
    – Procurorii, judecatorii pensionari si rezervistii politisti sau militari nu trebuie sa aiba dreptul de a apara, ca avocati, infractori in instante, acest lucru nu se intimpla in nici o tara din UE. Pentru descurajarea cazurilor existente sau a celor care pot apare trebuie prevazute sanctiuni aspre, deoarece exista tendinta ca aceasta posibilitate sa-i determine pe unii justitiari, sa manifeste, cind sunt activi, atitudine de non-combat sau sa genereze alte consecinte cu conotatii de imoralitate;
    – Orice justitiar sau om politic, care a savirsit o infractiune (exclusiv din culpa) trebuie, pedepsit suplimentar, fata de un infractor de drept comun ce ar comite aceiasi fapta si sa i se retraga toate drepturile care decurg din calitatea detinuta;
    – Deoarece capii politicii romanesti au mafiotizat societatea, este necesara organizarea unor structuri judiciare, si nu numai, cu ierarhii interne cat mai reduse si simpliste pentru a intari independenta, inegritatea si competenta profesionala a functionarilor publici cu atributii de control (politisti, comisari ai garzii financiare, personalul Curtii de Conturi sau din alte institutii) si a justitiarilor (procurori si judecatori), pecum si in vederea diminuarii riscurilor de mare si mica coruptie fiind necesara o abordare noua a statutului lor profesional.
    In acest sens identitatea sau datele de stare civila ale acestora categorii mentionate nu trebuie aduse la cunostinta publica. Relationarea publica pentru exercitarea atributiilor de serviciu sa se faca in baza unor coduri cifrate, purtate la vedere inscriptionate pe legitimatii, si care pot fi schimbate periodic in functie de unele necesitati obiective sau operative.
    Intocmirea documentelor procedurale de constatare si urmarire penala de catre aceste categorii de functionari si justitiari trebuie facuta de asemenea in baza codurilor cifrate. Astfel se va realiza atat protejarea personalului implicat in cauza cat si o diminuare considerabila a vulnerabilitatilor si a riscurilor la coruptiei;
    – Sisitemul judiciar romanesc se poate eficientiza, FARA A SE APLICA MAI MULTE FAZE ALE PROCESULUI JUDICIAR, si FARA FOLOSIREA INSTITUTIEI AVOCATULUI prin infaptuirea justitiei cu obiectivitate maxima si celeritate precum si cu cheltuieli minime, NUMAI aplicand modelul Sistemului de Justitie CANADIAN, a Tribunalului Electronic, bazat pe stiinta ciberneticii judiciare. Completul de judecata este format dintr-un IT-ist sau cibernetician bine instruit si din punct de vedere ala cunostintelor juridice, un judecator ce detine si cunostinte IT suficiente si un calculator performant cu softul adecvat.

  2. Un cititor neavizat de orientarea publicatiei ar pica lesinat de titlurile panicarde si articolele marca Sputnik din National : ” Ciuca ii ia tanc ca sa-l puna premier ” , ” Justitia ii ingroapa si pe liberali „, ” Liberalii declanseaza operatiunea ” Sugrumati Justitia ” , ” Guvernul Orban joaca tara la bursa ” , ” Romania , proasta NATO ” , ” Summitul creierelor moarte ” sau , bomboana pe coliva pentru „indulcirea” sarbatorilor romanilor ” Peisaj de iarna : dictator calare” . Cum sa se inghesuie cititorii sa ” savureze „aceste icnete de neputinta ce se vrea jurnalism echidistant si impartial ?

    • Și uite cum Miliția gunoiului de la Cotroceni, comentează ca si cititor neavizat. Alo, inteleg ordinul pe unitate, dar coloana nu mai aveti si voi. Cat de gunoaie sa fiți in structuri sa va vindeți neamul si glia? O fi fost Ceaușescu un nenorocit, dar a fost un nenorocit patriot si avea structuri cu coloana vertebrală. Acum avem președinte fara coloana vertebrală, structuri ce au coborât la stadiu de târâtoare, ce in loc sa apere țara asta de asasini economici, de servicii venite sa se infiltreze, sa apere suveranitatea statului. Ei lucrează pentru asasinii economici sa poată devaliza țara, sa i apere de romani, sa distrugă orice forma de capital românesc, sa subjuge total România si chiar pun umărul la dezmembrarea ei. Ajunge maimuțoilor, nu sunteti decat o banda organizata de mafioți, nu de ofițeri de structuri secrete

      • sugător de scule streine,tic tac tic tac vine și timpul vostru al tradatorilor de neam românesc să dați socoteală! Judecătorul suprem nu poate fi cumpărat,amenințat,sau asasinat! Veți plati pîna la ultima picătură pt. tot răul făcut,-Tiraspol,ștevie,alte mangleli rudofone din secatura de dovleac pe care o ai între umeri să nu te plouă-n găți!

        • Sunt sugatorul de scule straine Tic-Tac Anonymous de la 15:07 , prefer scule mongole si asiatice , sunt un mare patrihot mancurt , labuiesc geamantane in gara Tiraspol si relaxez durerile inghinale ale navetistilor de Rabnita prin sugiukuri mirifice la cimpoaiele zbarlite cu gusa . In functie de fanteziile musteriilor pot interpreta si la trombonul torpedoului contra cost , trebuie sa primesc bonus pentru vaselina de tanc si arcuirile nabadaioase la prelucrarile prin aschiere . Curios , de la propolisul si laptisorul de matca colectat de la navetisti , mi-am reparat laringele si nu ma mai dor amigdalitele , ador sa servesc capatani de miel in gati ! Un handralau matol imi face ocheade , il rezolv mintenas si revin sa mai stam de vorba . Va astept cu dor la Tiraspol , intrebati de Kostyska Sugika , ma recunoasteti dupa perucuta mov si steguletul curcubeu pe care il agit disperata sa fiu remarcata de clienti . Prestez si pe caiet , nici nu stiti ce partide de ” nu ma uita „pierdeti . Pupici ! Rog seriozitate , zdrahonilor virili ! Muahhh !

  3. Marea sucire a PSD o baga in soc pe Adina Florea . Marcel Ciolacu ANUNTA CA PSD ESTE GATA SA VOTEZE PENTRU DESFIINTAREA SECTIEI SPECIALE !

  4. Și’că Mandolină pe când ABROGAREA imunității parlamentarilor. Nu o mai lălăi că acum vine Noiembrie 2020 !

    • Dorele , absolut corect , la fel ca-n Ucraina ! Nenorocirea e alta , Parlamentul colcaie de parlamentari pesedisti care se feresc ca draku de tamaie de asemenea masura pentru ca au dosare garla la DNA , se ascund in spatele imunitatii asa cum a facut Vosganian sau Plumb si e greu sa-si voteze propria osanda . Primenirea Parlamentului Romaniei dupa noiembrie 2020 permite asemenea masura , Orban se carpeste cu greu sa-si treaca legile in Parlament cu asemenea structura parlamentara . Ziua eliberarii Romaniei de ciuma rosie va veni dupa alegerile locale si parlamentare , ar fi bune alegeri anticipate si comasarea in iunie a alegerilor locale si parlamentare , s-ar scurta suferinta poporului roman cu asemenea lichele ce populeaza Parlamentul !

  5. Spre disperarea tovarasului Valentin Boeru , activist nostalgic al Academiei „Stefan Gheorghiu „, SAVONEA ISI RECUNOASTE INFRANGEREA SI ANUNTA OFICIAL RETRAGEREA PROCUROAREI PSD ( ALINA FLOREA ) DIN CURSA PENTRU SEFIA SECTIEI SPECIALE !

  6. Stelian Ion , USR : ” EPOCA INFRACTORILOR INCEPE SA APUNA . LIVIU DRAGNEA VA CIUPI CATEVA ZILE ( 36 ). CEI CARE AU VOTAT RECURSUL COMPENSATORIU AR TREBUI SA-SI PUNA CENUSA IN CAP !”

  7. Cititi articolul din Comisarul.ro , azi , ora 10:43 : ” CAND SCAPA STATUL ROMAN DE PORCII PLANTATI DE DRAGNEA IN FUNCTII CHEIE ? CITITI SI VOI CE-A FACUT ASTA !”. Jurnalistul Virgil Burla de la Europa Libera A FACUT O INVESTIGATIE PRIVINDU-L PE MIHAI BUSUIOC , ALES PE 9 ANI IN FRUNTEA cURTII DE CONTURI : ” Mihai Busuioc , CU APARTAMENT IN BUCURESTI , venituri si conturi de sute de mii de euro , LOCUIESTE INTR-O CASA RAAPPS , la care nu plateste utilitatile , decorarea si reparatiile . Sunt decontate din bani publici . Detine un teren in Corbeanca -Ilfov , UN APARTAMENT DE 88 MP IN BUCURESTI ( de ce a mai solicitat casa de la RAAPPS ? ), 1 MILION DE LEI , 140.000 DE EURO SI 227.000 DE DOLARI IN CONTURI BANCARE , INCLUSIV IN DOUA BANCI AMERICANE . Ca presedinte al Curtii de Conturi , a castigat anul trecut 293.000 de lei si sotia 384.000 lei ca angajata a unui birou notarial . A mai imprumutat si doua persoane cu 27.000 de euro . Trai-naneaca , unde pui ca Busuioc conduce institutia care verifica modul in care se cheltuie banii publici , FARA A AVEA STUDII DE SPECIALITATE !” INCREDIBIL !!!

  8. FIREA A BAGAT CAPIALA ROMANIEI IN FALIMENT ? STB A DEPUS SEDIUL SI PARCUL DE AUTOBUZE LA FISC !

  9. COMISARUL TRAIAN BERBECEANU ESTE REPUS IN DREPTURI DEPLINE SI ESTE NOUL SEF DE CABINET AL MINISTRULUI DE INTERNE MARCEL VELA ! DUMNEZEU NU DOARME !

  10. Paul Stanescu este suparat pe Veorica pentru ca a candidat la Presedintie , SE PREGATESTE EXCLUDEREA LUI DANCILA DIN PSD !

  11. Traiasca Partidul Neonazist Liberal in frunte cu Führerul Klaus Werner I !!!

  12. Sectia e buna pentru a evita cazuri Portocala Bucurica Onea sau ce mai stiti voi. Dar cu conditia sa nu o politizezi ca ajungi la acelasi Dna cu aceiasi Luluta. Adica o Marie dar cu aceiasi palarie.

  13. Ori o lasi si pui 3 controale peste ea diferit politic nu stiu Csm Csat si inspectia procurorilor gen sau ministrului cu presedinte.Ori o scoti si faci la fel cu Dna mi totuna. Despre renumele de magisstrat. Pt mine magistrat trebuie sa insemne doar acei judecatori de la curtile superioare si atat. Deci nu procurori sau judecatori de sector…

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger