Gafa impardonabila comisa de responsabilii unui magazin “Pull & Bear”, unul dintre cele patru branduri apartinand retailerului spaniol Inditex, dupa “Zara”, “Stradivarius” si “Bershka”.
Un britanic care dorea sa-i cumpere o bluza fiicei sale de 13 ani a fost uluit sa constate, intr-un magazin “Pull & Bear” din Bristol, un sortiment de imbracaminte pe care nimeni, dar absolut nimeni nu l-ar achizitiona vreodata. Tot balamucul s-a produs ca urmare a unei fatale greseli de ortografie comise de angajatii unitatii. In loc de o “Sweatshirt” (bluzita), responsabilii magazinului au scris pe eticheta, de fapt pe panoul de reducere, “Sweatshit” (rahatel). Indignat, clientul Steven Eccles a facut o poza si a publicat fotografia pe Facebook, postarea sa devenind virala in ultimul week-end. Culmea este ca, duminica, atunci cand jurnalistii de la “Bristol Post” au contactat personalul magazinului, pentru a oferi o explicatie, acestia au parut total surprinsi, anuntand ulterior ca vor “repara” eroarea gramaticala comisa.
La “Pull & Bear”, rahatul e la reducere!

