AcasăNewsKenzo se întoarce după 20 de ani

Kenzo se întoarce după 20 de ani

„În urmă cu două decenii  nu mai voiam să lucrez, ci să călătoresc”, spune  celebrul stilist nipon Kenzo Takada, care  a părăsit lumea modei în 1999, după ce şi-a vândut linia vestimentară în 1993 gigantului LVMH. Ajuns la vârsta de 80 de ani, creatorul se reinventează acum în universul designului de interioare.

Aflat în uriaşul să studio din centrul Parisului, Kenzo a mărturisit că a lucrat în ultimii trei ani pentru un brand nou, K 3, un logo oficial în care cifra 3 este scrisă în japoneză prin trei linii orizontale. K3 este un melanj original între Orient şi Occident:  piese de mobilier, covoare, tapete, obiecte de ceramică, lenjerii de pat şi de baie,  toate vor fi prezentate astăzi la salonul Maison & Objet şi în magazinul propriu care va fi deschis în aceeaşi zi în capitala Franţei. Colecţia a fost creată în jurul a trei teme principale: „Shogun” – un stil masculin, sobru şi solemn, dominat de alb şi negru; „Shakura” – care întruchipează armonia şi liniştea şi conţine câteva tuşe de auriu, integrate într-o subtilă paletă pastel; şi „Maiko” – incluzând nuanţe puternice de roşu şi roz, care aduc un omagiu chimonoului şi machiajului gheişelor.  “Vrem să deschidem un showroom la Milano în aprilie, la New York la vară, eventual şi la Londra, apoi o extindere în Asia spre sfârşitul anului 2020 sau începutul anului viitor”, a comentat Jonathan Bouchet Manheim, directorul general al mărcii.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
211 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger