Jet-ul supersonic cu care, daca e ceva, poti sa zbori din tara numaidecat!
Primul jet supersonic business din lume - construit de americanii de la Aerion Corporation, in colaborare cu francezii de la Airbus - va costa in jur de 100 de milioane de dolari. Aparatul va atinge o viteza de croaziera de aproape 2.000 de kilometri la ora (putin sub vechiul Concorde), ceea ce va transforma, de pilda, un zbor New York - Londra intr-un drum de numai trei ore, iar unul de la Los Angeles la Tokio, in sase. Aerion spera ca primul AS2 sa fie vandut cel mai tarziu in 2021. In lungime de 42 de metri, racheta de 22,5 tone a celor de la Aerion Corporation va beneficia de 12 locuri pentru pasageri si va fi construit, cea mai mare parte din el, din material compozit din fibra de carbon. Este ideal pentru afaceristi si politicieni, in special pentru cei care sunt anuntati ca trebuie sa o taie rapid intr-o tara fara tratat de extradare.
Primul jet supersonic business din lume – construit de americanii de la Aerion Corporation, in colaborare cu francezii de la Airbus – va costa in jur de 100 de milioane de dolari.
Primul jet supersonic business din lume - construit de americanii de la Aerion Corporation, in colaborare cu francezii de la Airbus - va costa in jur de 100 de milioane de dolari. Aparatul va atinge o viteza de croaziera de aproape 2.000 de kilometri la ora (putin sub vechiul Concorde), ceea ce va transforma, de pilda, un zbor New York - Londra intr-un drum de numai trei ore, iar unul de la Los Angeles la Tokio, in sase. Aerion spera ca primul AS2 sa fie vandut cel mai tarziu in 2021. In lungime de 42 de metri, racheta de 22,5 tone a celor de la Aerion Corporation va beneficia de 12 locuri pentru pasageri si va fi construit, cea mai mare parte din el, din material compozit din fibra de carbon. Este ideal pentru afaceristi si politicieni, in special pentru cei care sunt anuntati ca trebuie sa o taie rapid intr-o tara fara tratat de extradare.
Aparatul va atinge o viteza de croaziera de aproape 2.000 de kilometri la ora (putin sub vechiul Concorde), ceea ce va transforma, de pilda, un zbor New York – Londra intr-un drum de numai trei ore, iar unul de la Los Angeles la Tokio, in sase. Aerion spera ca primul AS2 sa fie vandut cel mai tarziu in 2021. In lungime de 42 de metri, racheta de 22,5 tone a celor de la Aerion Corporation va beneficia de 12 locuri pentru pasageri si va fi construit, cea mai mare parte din el, din material compozit din fibra de carbon. Este ideal pentru afaceristi si politicieni, in special pentru cei care sunt anuntati ca trebuie sa o taie rapid intr-o tara fara tratat de extradare.
Sorin Grindeanu a fost ales, vineri, preşedinte al Partidului Social Democrat, la Congresul extraordinar desfăşurat la Romexpo, cu 2.787 de voturi „pentru”. El a...
Până să ia parte vineri, 7 noiembrie, la Congresul PSD de la Romexpo, fostul președinte al formațiunii social-democrate, Marcel Ciolacu, a susținut că USR...
Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută, noi și partenerii noștri folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și / sau a accesa informații despre dispozitivul tău. Consimțământul față de aceste tehnologii ne va permite nouă și partenerilor noștri să procesăm date cu caracter personal, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site și să afișăm reclame (ne)personalizate. Neacordarea sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.
Fă clic mai jos pentru a consimți la cele de mai sus sau pentru a face alegeri mai detaliate. Opțiunile tale vor fi aplicate doar pe acest site. Poți modifica oricând setările, inclusiv prin retragerea consimțământului, utilizând comutatoarele din Politica privind Cookie-urile sau făcând clic pe butonul de gestionare a consimțământului din partea de jos a ecranului.
Functional
Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.