Măsurile de distanţare socială şi izolare adoptate pentru a limita răspândirea pandemiei de coronavirus i-au obligat pe milioane de americani să rămână în locuinţele lor, iar audiențele televiziunilor au atind cote nemaivăzute în ultimele 12 luni.
Serialul poliţist „NCIS” a atras 13,08 milioane de telespectatori – o creştere cu 22% în raport cu precedentul său episod original, difuzat pe 10 martie. Episodul final din cel mai recent sezon al serialului familial „This Is Us”, difuzat de NBC, a fost cel mai urmărit episod al acestui show TV de după septembrie 2019 şi a înregistrat o creştere de audienţă cu 21% pe segmentul publicului comercial (18-49 de ani) în raport cu săptămâna trecută. Audienţele giganților ABC, CBS, Fox şi NBC au scăzut în ultimii ani din cauza competiţiei acerbe cu serviciile de streaming, platformele de sport şi reţelele de socializare. Cinematografele americane şi teatrele de pe Broadway sunt închise de aproape două săptămâni, iar numeroase state au ordonat închiderea restaurantelor, barurilor, parcurilor tematice şi sălilor de concerte. Programele difuzate de posturi TV tradiţionale, inclusiv „The Good Doctor”, difuzat de ABC, „The Masked Singer”, produs de Fox, şi „Surviver”, difuzat de CBS, beneficiază la rândul lor de o creştere a numărului lor de telespectatori, însă anasliștii se aşteaptă şi ca serviciul de streaming Netflix să se numere printre marii beneficiari ai directivelor ce vizează izolarea la domiciliu. Situație similar pentru HBO, postul înregistrează la rândul său audienţe crescute pentru producţiile sale, inclusiv pentru serialele „Westworld” şi „Euphoria”, în timp ce timpul petrecut de utilizatorii online pe serviciul de streaming HBO Now după data de 14 martie a crescut cu peste 40% în raport cu luna precedent.