AcasăNewsItalia, războiul biscuiţilor

Italia, războiul biscuiţilor

O piaţă disputată de Ferrero şi Barilla, cei doi giganţi din domeniul poduselor alimentare lansează produse care să se concureze reciproc.

Ferrero va oferi  un sortiment de biscuiţi în încercarea de a pune capăt dominaţiei exercitate de Barilla în peninsulă – o cotă de 37% graţie unor produse precum Gocciola, cel mai vândut sortiment de biscuiţi din Italia. Noul produs Ferrero este umplut cu celebra cremă de ciocolată Nutella inventată de companie în 1964. Replica Barilla ( lider mondial pentru pastele şi macaroanele sale) se numeşte Biscocrema Pan Stelle, un nou sortiment de biscuiţi care sunt similari cu Nutella Biscuit, adică biscuiţi de ciocolată acoperiţi cu propria cremă de ciocolată produsă de Barilla. “Vrem ca Nutella Biscuit să fie cei mai vânduţi biscuiţi din Italia, ajungând la vânzări anuale de aproximativ 80 milioane euro”, anunţa CEO-ul de la Ferrero, Alessandro d’Este. În ceea ce priveşte Biscocrema de la Barilla, directorul de marketing Julia Schwoever descrie produsul ca “mai mult unul de răsfăţ decât un sortiment de biscuiţi pentru micul dejun”, precizând că “de acea suntem interesaţi mai degrabă să ne extindem gama de dulciuri decât să concurăm cu alţi”. Evident, nu o crede nimeni – italienii mănâncă biscuţi la micul dejun, iar cei doi producători de dulciuri sunt direct interesaţi  să-şi promoveze produsele rivale în extinderea pieţei biscuiţilor, pe care în prezent se realizează vânzări anuale de 1,2 miliarde euro. Bătălia biscuiţilor  seamănă cu cea de pe piaţa cremelor de ciocolată: în ianuarie,Barilla a lansat propria sa cremă denumită Crema di Pan di Stelle, ca o provocare la poziţia dominantă a Ferrero, care controlează peste 80% din piaţa din Italia graţie Nutella.

author avatar
Andrei Coman
799 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger