AcasăNewsIohannis a descoperit ca Romania nu are infrastructura

Iohannis a descoperit ca Romania nu are infrastructura

Klaus Iohannis s-a trezit din somn, si-a schimbat cravata albastra dis de dimineata si si-a amintit ca e presedintele Romaniei. Pentru lentoarea care il caracterizeaza a fost nevoie de patru ani de mandat in fruntea statului ca sa-si dea seama ca tara pe care o conduce nu are infrastructura si ca romanii se chinuie la propriu sa ajunga dintr-un punct in altul.

Pentru a participa la deschiderea anului universitar 2018-2019 Iohannis a fost sfatuit de consilierii prezidentiali, dupa cei patru ani de mandat, sa ”faca frumos” si sa dea un semnal guvernului Dancila. Ca nu se poate iesire publica a presedintelui fara sa dea un bobarnac Puterii. Asa a aflat ca mersul cu trenul si nu cu masina cu girofar si antemergator,  asa cum este obisnuit, nu e chiar floare la ureche. Odata cu inceperea noului an universitar, presedintele tuturor romanilor a explicat studentilor si nu numai ceea ce ei stiu foarte bine: ca nu exista infrastructura, ca nu exista linii de cale ferata si ca drumurile, autostrazile, sunt inexistente. Ce surpriza majora dupa mai bine de patru ani de mandat. Si mai vrea inca unul. SIC! Asa ca, Werner Iohannis a gasit ca e necesar sa le spuna studentilor stransi cu arcanul la Teatrul National „Vasile Alecsandri” din Iasi, despre nevoia unei infrastructuri care sa transforme orasul intr-unul „important european”. I s-a parut probabil ca Iasul ar fi in alta parte a lumii, nu tot in UE de multi, multi ani, ca Sibiul, de exemplu.

Aplauzele au tinut loc de huiduieli

„Dincolo de Educatie, pentru a-si valorifica intregul sau potential, Iasiul are mare nevoie si de infrastructura care sa il transforme intr-un important oras european. E nevoie de o autostrada care sa lege Moldova de restul tarii si de reteaua paneuropeana de autostrazi este, de aceea, absolut necesara. Mai mult, neglijarea infrastructurii deja existente trebuie sa inceteze”, a spus presedintele, parca trezit din somnul leganat al masinilor luxoase pe care le foloseste in drumul saptamanal spre Sibiu si inapoi spre Capitala. ”Este inadmisibil ca distanta dintre Bucuresti – Iasi sa fie strabatuta cu trenul in aproximativ 6 ore si jumatate, semnificativ mai mult decat in urma cu 20 de ani”, a mai declarat Werner. Studentii, la comanda, l-au aplaudat. Asta i-a placut cel mai mult. S-a imbujorat, si-a atins inima cu mana in semn de multumire crezand ca apluzele sunt pe bune, nu un fel de huiduieli mascate. Ca sa pluseze la imagine, a plecat tiptil, tiptil, pe jos. Dar imaginea sa de paun fara coada i s-a schimbat brusc. La cativa pasi, evident, il astepata limuzina luxoasa cu girofar, flancata de eternii sepepisti care il vor aduce in doi timpi si trei miscari, blocand cardurile de masini ale romanilor de rand, la Bucuresti. Cu girofar si antemergator, evident!

author avatar
Ramona Feraru
239 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger