Cauta

IKEA a facut anuntul in urma cu putin timp: „Cine nu e gata, nu-l mai luam cu lopata!”

Ideea de a folosi magazinele IKEA ca loc de distractii pentru adulti s-a nascut in 2014, in Belgia. Intre timp, pentru ca situatia a devenit incontrolabila, compania suedeza a decis sa renunte la jocul „De-a v-ati ascunselea” impreuna cu clientii.

Fenomenul De a v ati ascunselea cu clientii nu mai putea fi controlat

Si asta, tocmai cand 30.000 de fani din Eindhoven anuntasera, pe Facebook, ca vor participa la un eveniment similar, iar alti19.000 de olandezi isi dadusera acordul sa ia parte la actiune, intr-o locatie din Amsterdam. Anul trecut, 500 de clienti s-au ascuns in Belgia in frigidere, lazi de pat, sifoniere sau vitrine, ba chiar in sertare sau cutii & cosuri pentru depozitat. A fost unul care s-a bagat cu totul intr-o chiuveta. Numarul mare de doritori sa participe la astfel de aventuri i-a pus in dificultate pe responsabilii IKEA. Potrivit purtatorului de cuvant al companiei, Martina Smedberg, fenomenul a devenit greu de gestionat. Drept pentru care, treaba cu amuzamentul a fost abandonata, revenindu-se la clasica promenada prin magazin, plus eternele chiftelute, cu gem de merisor si sos de smantana.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Zelenski și pacea – incompatibilitate
  • Multinaționalele au preluat puterea în România. Undă verde de la Palatul Victoria pentru externalizarea profiturilor
  • Zeci de milioane de atacuri cibernetice. Datele personale și financiare ale populației și ale firmelor, în pericol
  • Au aruncat în aer meciul Crystal Palace – Nottingham Forest
  • Hidroelectrica, PPC şi Electrica, sancționate de ANPC pentru nereguli în relaţia cu consumatorii
  • Guvernul bagă în colaps CFR Călători. Val de trenuri anulate
  • Matematicianul teleleu
  • Noul preşedinte polonez propune limitarea ajutoarelor sociale pentru refugiaţii ucraineni: „Intenţionez să-mi duc la îndeplinire obligaţiile”
  • Decodificarea cerințelor lui Putin
  • Exit mobile version