AcasăNewsHotelul Intercontinental, închis definitiv de ANPC! Ce nereguli au găsit inspectorii

Hotelul Intercontinental, închis definitiv de ANPC! Ce nereguli au găsit inspectorii

Hotelul Intercontinental din Capitală a fost controlat de trei ori la rând de comisarii de la Protecţia Consumatorilor. În urma verificărilor, inspectorii au descoperit mai multe abateri pentru care au dat amenzi totale de 100.000 de lei și au propus închiderea definitivă a unității, potrivit unui comunicat al instituției.

De-a lungul timpului, în cele peste 400 de camere ale hotelului situat în Piaţa Univer­si­tă­ţii au fost cazate vedete ale muzicii interaționale, oficiali și sportivi. Cartea de oaspeți a fost semnată, printre alții, de Bill Gates, Lenny Kravitz și Pavarotti.

Inspectorii ANPC au dat amenzi totale de 100.000 de lei

Acum, ar putea fi închis după ce comisarii ANPC au identificat mai multe nereguli prin care unitatea hotelieră încalcă legea privind protecția consumatorilor.

„Nici după trei controale succesive ale ANPC, Intercontinental nu a reuşit să remedieze neregulile. Concluzia – 100.000 de lei amendă şi posibilitatea închiderii hotelului”, a transmis ANPC.

Controalele au fost realizate începând cu 19 mai.

În urma verificărilor pe 19 mai, au fost aplicate 6 amenzi contravenţionale în valoare totală de 50.000 de lei şi s-au dispus măsurile complementare:

  • de oprire definitivă de la comercializare a produselor la care s-au înregistrat nereguli
  • oprirea temporară a prestării serviciului până la remedierea deficienţelor bucătăriei
  • oprirea temporară a prestării serviciului până la remedierea deficienţelor a 10 camere verificate şi a centrului SPA
  • propunerea sancţiunii complementare de închidere temporară a unităţii pe o durată de cel mult 6 luni

Au fost descoperite numeroase nereguli în hotel

Inspectorii au constatat mai multe nereguli la hotel, printre care:

  • utilizarea unor produse din carne și pește fără elemente de identificare și caracterizare și dată-limită de consum
  • produse cărora li s-a schimbat starea termică prin congelare
  • folosirea, atât în blocul alimentar, cât şi în minibarurile din camere, a unor produse expirate
  • existenţa unor preparate finite calde depozitate la temperatura mediului ambiant sau în spaţii frigorifice, fără respectarea condiţiilor de temperatură, conform legii
  • mizerie în camerele de hotel, cât şi în centrul SPA
  • tencuială exfoliată, prize desprinse din perete, cabluri neizolate, geamuri crăpate, în camerele de cazare.
author avatar
Andreea Vlad