După câteva luni de pauză, cel mai mare producător de energie electrică din România începe să trimită din nou facturile către consumatori.
Hidroelectrica, societatea care are cel mai mic preţ de pe piaţă, a instalat un nou sistem informatic de evidenţă a consumului şi de emitere a documentelor de plată.
Consumatorii fac cerere pentru eșalonarea sumelor
Compania anunță că restanţierii pot opta pentru eşalonarea sumelor, pe o perioadă de şase luni.
Aproape 500.000 de consumatori nu şi-au primit facturile la energia electrică în ultimele luni. La final de an, Hidroelectrica anunţă că situaţia s-a rezolvat – poate în sfârşit să gestioneze numărul uriaş de clienţi, care aşteptau cu sufletul la gură să afle cât au de plătit.
Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Eşalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor.
sau
Hidroelectrica ocupă a treia poziţie în topul furnizorilor de energie electrică din ţara noastră. Până la 31 decembrie, oferta de preţ este de 0,25 lei/kwh. După 1 ianuarie, societatea susţine că va avea în continuare cel mai bun tarif din piaţă.