AcasăNewsHainele închiriate, lovitură împotriva magazinelor tradiţionale

Hainele închiriate, lovitură împotriva magazinelor tradiţionale

FILE PHOTO: A woman looks at clothes at the Rent The Runway store, an online subscription service for women to rent designer dress and accessory items, in New York City, New York, U.S., September 12, 2019. REUTERS/Shannon Stapleton

Lisa Batitto, 54 de ani,  cheltuie 277 de dolari pe lună pe trei abonamente la servicii de închiriere de haine, dintre care unul este la New York & Company(un lanţ cu sute de magazine în SUA) şi spune că este vorba de o sumă mai mică decât cheltuia înainte pentru a cumpăra haine.

De la New York & Company, companie deţinută de RTW Retailwinds Inc., şi până la Bloomingdale’s şi Banana Republic, din ce în ce mai mulţi retaileri oferă servicii de închiriere de haine pentru o rată lunară. Chiar şi gigantul suedez H&M, cu aproape 5.000 de magazine la nivel global, a anunţat în luna august că va oferi un serviciu limitat de închiriere pentru colecţia sa premium la magazinul său din centrul oraşului Stockholm. Servicii oferite unui număr din ce în ce mai mare de oameni care vor să cumpere doar câteva articole de îmbrăcăminte şi să închirieze restul. În prezent, costă între 50 şi 160 de dolari pe lună să închiriezi câteva haine, cu opţiunea de a le cumpăra ulterior la un discount. Chiar dacă majoritatea acestor servicii sunt online, unele magazine au început să creeze spaţii dedicate unde clienţii pot depune, căuta şi prelua hainele disponibile pentru închiriere. Piaţa de închiriere de haine a crescut cu 24% în 2018 faţă de un avans de doar 5% pentru piaţa totală de articole de îmbrăcăminte.

author avatar
Andrei Coman
679 afisari

1 COMENTARIU

  1. Bă neoutciștilor sa închiriați și chiloți și ciorapi! Hîrtie igienica folosita pe o parte,scobitoare folosita doar la un capat,și prezervativ recondiționat!

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger