AcasăNewsGolinHarris a creat “Labirintul inimii” pentru lansarea MegaRed in Romania

GolinHarris a creat “Labirintul inimii” pentru lansarea MegaRed in Romania

Conceptul creativ propus de GolinHarris pentru aceasta lansare s-a bazat pe implicarea activa a participantilor, care au fost invitati sa exploreze, aproape palpabil, starile prin care trece zilnic inima lor.

GolinHarris a organizat evenimentul de lansare MegaRed – un supliment alimentar inovator de la Reckitt Benckiser, compania OTC nr.1 in Romania. Evenimentul reprezinta prima activitate desfasurata de agentie pentru acest brand, ca urmare a castigarii de catre GolinHarris si Medic One a licitatiei organizate la inceputul acestui an pentru serviciile de comunicare a lansarii MegaRed.

Conceptul creativ propus de GolinHarris pentru aceasta lansare s-a bazat pe implicarea activa a participantilor, care au fost invitati sa exploreze, aproape palpabil, starile prin care trece zilnic inima lor.

“Emotie, bucurie, furie, nervozitate – sunt emotii pe care le simtim aproape in fiecare zi, dar ritmul alert de viata ne determina sa uitam de numeroasele efecte pe care le pot avea asupra organismului nostru. Inima este centrul tuturor emotiilor si este afectata zilnic de stilul nostru de viata, indiferent de locul de munca sau de starea de sanatate. Tocmai de aceea, este important sa o ingrijim corespunzator si sa prevenim eventualele probleme. Conceptul propus de GolinHarris pentru lansarea MegaRed a explicat intr-un mod inteligent, dar usor de inteles, beneficiile pe care le asigura produsul nostru, iar interesul din partea reprezentantilor media arata ca am reusit sa ii facem sa le inteleaga si sa le transmita mai departe“, a declarat Rodica Frasineanu, Brand Manager Gaviscon si MegaRed pentru Europa de Sud-Est.

Suplimentul alimentar adus pe piata locala de Reckitt Benkiser contine o noua generatie de Omega-3, pe baza de ulei de Krill, care contribuie la functionarea normala a inimii si aduce numeroase beneficii fata de suplimentele bazate pe uleiul de peste.

Peste 40 de reprezentanti ai presei au fost prezenti la evenimentul de lansare, echipa GolinHarris pregatind pentru acestia un labirint de emotii, pentru a-i ajuta sa inteleaga modul in care se comporta inima in diferite situatii intalnite in viata de zi cu zi. In camera factorilor nocivi, sunetul alert al batailor inimii a fost amplificat prin fum si prin mesaje obsesive precum „deadline”, „urgent”, „ia copilul de la gradinita” sau „sedinta”. In camera dragostei, bataile inimii au avut un alt ritm datorita lumanarilor, florilor, sampaniei si pozelor tematice. In final, oaspetii au ajuns in camera naturii, acolo unde inima era complet relaxata si batea intr-un ritm normal.

„Jurnalistii le-au cam vazut pe toate. Tocmai din acest motiv, pentru a avea impact, un eveniment de lansare trebuie sa ii surprinda, sa le atraga atentia si mai ales sa ii implice in poveste. Toate acestea, pastrand un focus clar pe mesajele cheie ale produsului. Am fost bucuroase sa gasim in Reckitt Benckiser un partener curajos, care a sustinut ideea elementului memorabil. Rezultatele acestei actiuni ne arata ca e mereu de preferat sa mergi pe cai nebatatorite”, a spus Alina Popa, Head of Consumer Division, GolinHarris.

Echipa Reckitt Benckiser a fost formata din Rodica Frasineanu (Brand Manager Gaviscon si MegaRed Europa de Sud-Est) si Mirela Grigore (Category Manager Healtchare, Europa de Sud-Est), echipa GolinHarris implicata in proiect a fost coordonata de Alina Popa (Head of Consumer Division) si a fost compusa din Roxana Diba (Manager), Oana Popescu (Senior Events Associate) si Teodora Vacariu (Senior Media Associate), iar Dr. Oana Cociasu (Managing Partner) si Corina Sofariu (Account Director) au reprezentat MedicOne.

author avatar
Catalin Dumitrescu
270 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger