Cannes Lions 2014 incepe cu seminarul Relevance and the Hoff, sustinut de Golin, prin Matt Neale (Presedinte, Golin International), Caroline Dettman (Chief Creative and Community Officer, Golin International) si celebrul actor David Hasselhoff.
Seminarul Relevance and the Hoff va reprezenta un experiment live, prin care Golin, alaturi de David Hasselhoff, ii invita pe toti cei care vor participa la seminar sa acceseze platforma http://hoffornot.com/ si sa creeze si sa viralizeze in timp real continut legat de The Hoff – brandul personal al celebrului actor american.
Platforma este disponibila la nivel global, astfel ca orice persoana poate afla ce se intampla in timpul seminarului, urmarind hashtag-ul #huffornot pe Twitter, Instagram si Google+. Mai mult, folosind instrumente de monitorizare performante, Golin va arata, in timp real, impactul produs de platforma http://hoffornot.com/ in intreaga lume, exemplificand astfel relevanta campaniilor real time si aplicabilitatea lor, indiferent de tipul brandului. De altfel, persoanele care vor accesa platforma vor avea sansa de a castiga o cina cu David Hasselhoff, indiferent de tara din care provin.