Desi stie ca nu poate sa finanteze productia Model 3, patronul Elon Musk incearca sa o faca pe banii clientilor si cere 2500 de dolari in plus celor care deja au rezervat masina, cu toate ca oamenii au platit initial 1000 de dolari.
Clientii care au facut o rezervare pentru Model 3 puteau sa ceara returnarea sumei (si )pentru ca uzina din SUA nu a reusit sa atinga ritmul de productie promis pentru noul Model 3, dar in prezent au primit o invitatie de confirmare a rezervarii, contra unei sume de 2.500 de dolari, noile conditii impun ca in momentul in care se face confirmarea, contractul devine obligatoriu, adica se transforma in comanda ferma. Mai mult, platitorii au trei zile sa ceara returnarea, dupa care orice anulare duce la pierderea sumei totale de 3.500 de dolari. In ciuda platii suplimentare si a confirmarii, clientii nu primesc nici acum o data sigura de livrare pentru masina lor, emailurile trimise clientilor precizeaza doar ca masina ar putea fi livrata „in urmatoarele 2 – 4 luni”. Chiar daca sunt 400.000 de rezervari, care au adus 400 de dolari pentru companie , socoteala lui Musk pentru noua campanie de colectare nu va umfla panzele firmei sale, pe buna dreptate ce client ar fi dispus sa plateasca in plus inainte de a avea certitudinea unei livrari la timp, mai ales ca sunt oferite versiuni care pornesc de la 50.000 de dolari, promisa lansare unui entry level de 35.000 dolari s-a dovedit o teapa.