AcasăNewsGHINIONUL incredibil pe care l-au avut pasagerii autocarului distrus la Pasajul Unirii....

GHINIONUL incredibil pe care l-au avut pasagerii autocarului distrus la Pasajul Unirii. Detaliul aflat de anchetatori

pasajul uniriiCade Pasajul Unirii, în plin centrul Bucureștiului. Cât costă repararea planșeului care îl susține

Anchetatorii accidentului în care a fost implicat autocarul cu greci la Pasajul Unirii au refăcut traseul călătoriei. Aşa, au aflat că, de fapt, la început de drum, maşina avea doi şoferi.

Problema este că unul dintre ei a făcut toxiinfecție alimentară.

Autocarul a mers 900 km

Potrivit presei din Grecia, autocarul plecase din Volos și a mers 900 de kilometri. La Salonic, celălalt şofer ar fi coborât din cauza unei toxiinfecții alimentare.

Șoferul grec a fost audiat vineri seară de polițiștii de la Brigada Rutieră din București. El le-a spus acestora că nu a văzut indicatoarele de semnalizare care se aflau înaintea Pasajului Unirii și așa s-a produs accidentul.

Polițiștii de la Rutieră au obținut imaginile surprinse de camerele de supraveghere din zonă în care poate fi observat cu exactitate momentul impactului. Potrivit Digi24, dosarul de anchetă ar putea fi preluat de justiția elenă.

Ce înseamnă să conduci 16 ore

„16 ore de condus înseamnă echivalentul aproape a stării de ebrietate pentru că deja dupa 4 – 6 – 8 ore începi să nu mai ai reflexe, să nu mai auzi bine, nu mai ești atent.

Când ești aproape de destinație organismul se relaxează și dă comandă că ai ajuns, practic atunci se simte cel mai mult starea de oboseală”, a explicat Titi Aur, expert în conducere defensivă.

author avatar
Andrei Ștefan
1.888 afisari

17 COMENTARII

  1. Soferul prost este 100% vinovat, nu din cauza oboselii, ci din cauza PROSTIEI. Bouanul trebuia sa stie ca autocarul lui are mai mult de 4,40 metri (cu aerul conditionat adaugat), deci clar ca nu avea ce cauta pe acolo. In alta ordine de idei, bouanul trebuia sa-si duca turistii pe la suprafata,nicidecum prin pasaj, tocmai ca sa vada berbecii „obiectivili”.

  2. Ghinionul pe care l-au avut a fost ca niste trepanati au micsorat inaltimea pasajului si in plus au pus o “bariera” suficient de grea incat sa provoace victime in cazul in care e lovita. Inainte de modificarile pasajului autocarul ar fi trecut fara probleme, cu tot cu aerul conditionat fe care se face atata caz.

    • „Bariera” trebuia sa fie o tzeava orizontala legata de lanturi la inaltimea preconizata, plus in fatza un semafor rosu. Lovesti teava prinsa de lanturi, nu patesti decat zgarierea masinii si un zgomot foarte puternic, plus aprinderea automata a unui semafor rosu in fatza ta. Din pacate este greu de realizat asa ceva… Multumim domnu’ Balutza, la mai mare!

    • Titi in limba germana inseamna „tzatzoasa” adica o femeie cu mult lapte
      Deci Titi Taur e taurul cu ugerul mare de vaca??????….daca-l violezi anal face lapte de taur…ha ha ha

  3. Nu vad de ce se baga in seamă cu comentariile Titi Aur.. ai i e vorba de modificările aduse acelui pasaj prin introducerea de sisteme ventilație ascunse in tavan și alte chestii ce țin de iluminat. Dovada??? Pai căutați să vedeți cate accidente cu tiruri sau autocare au fost înainte de așa zisa modernizare! Daca nu se scoate acel tavan fals cu tubulatura de ventilație și iluminat vor fi in continuare accidente cât timp va fi deschis pasajul circulației rutiere! Clar?? Mai e posibilitatea să se fi turnat și un covor asfaltic nou fapt ce a dus la scăderea gabaritului. Dar ceva e clar …înainte de așa zisa modernizare nu au fost astfel de accidente.

  4. Este vinovata spaga „lucrarilor de modernizare”.
    Trebuie facute „sapaturi” de catre procurori: cine a dat, cine a luat … contul amantei samd

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger