Cauta

Ford vrea, Romania n-are cu ce

Gigantul american Ford continua sa spere ca poate face afaceri profitabile in Romania. In pofida realitatii care dezveleste o infrastructura rutiera demna de Africa centrala, tara noastra se mentine atractiva pentru investitorii straini. Suntem parte a unui joc de tipul „Ei vor, noi n-avem cu ce”, dar important e sa participi, nu-i asa?

Ford vrea, Romania n-are cu ce - Ziarul National
Prin nu stim ce minune, Romania inca este atractiva investitiilor straine. Desi arata ca o tara de lumea a treia…

Cand toata lumea se plange de lipsa drumurilor, Ford anunta ca are in plan sa dezvolte capacitatile de productie ale fabricii de la Craiova. Americanii intentioneaza sa atace piata SUV-urilor din Europa cu modelul Ford Puma, un nume cu care compania din SUA a mai cochetat si la inceputul anilor ’90 (pe atunci, Puma era un coupe mic pe platforma de Fiesta si design avangardist).

Ford vrea, Romania n-are cu ce - Ziarul NationalPresa de specialitate scrie ca urmatorul SUV al Ford va fi construit tot pe platforma de Fiesta. Mai mult, la Craiova se va trece si la o noua generatie pentru Ford Kuga, ambele modele urmand a fi prezentate oficial in toamna acestui an, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Deocamdata, se stie ca viitorul model Ford Puma va avea o lungime mai mare de 4 metri, o imagine dinamica si sportiva, dorindu-se a fi un concurent pentru modele precum Mazda CX-3, Hyundai Kona sau Kia Stonic. Cel mai probabil, Puma va intra in productia la jumatatea acestui an, urmand ca primele masini sa fie scoase la vanzare la inceputul anului 2020.

Inca 1700 de locuri de munca

In prezent, la fabrica Ford de la Craiova lucreaza 4.400 de oameni, iar special pentru acest nou model americanii vor sa mai angajeze inca 1700 de romani.

Pana aici, toate bune si frumoase. Ford demonstreaza ca ramane un investitor strategic, iar Romania demonstreaza ca nu-i pasa de asta. Tara in continuare duce lipsa de ministru la Transporturi (ca asa vrea presedintele Iohannis), asa ca dezvoltarea infrastructurii rutiere Vest – Est (Arad – Constanta) ramane doar o promisiune scuturata de praf o data la patru ani, in campanie electorala.

Ultimele stiri

  • Bolojan declanșează războiul: 17 companii de stat, sub securea reformei
  • UPDATE Tragerea la sorți a Cupei Mondiale: Putem ajunge cu americanii în grupă
  • Documentele care DEMONTEAZĂ scandalul averii imobiliare a familiei Băluță
  • Tragerea la sorți a Cupei Mondiale provoacă un moment viral: Infantino îl evită pe Kevin Hart, iar Heidi Klum strălucește la 52 de ani
  • Pace în Ucraina? Discuții tensionate în Europa despre posibile concesii teritoriale ale Kievului
  • Criza apei din Prahova. Bolojan anunță că e „foarte posibil” ca din această seară să fie reluată alimentarea locuințelor cu apă. Dar nu sunt garanții că e și potabilă – VIDEO
  • Știai că respirația profundă reduce nivelul de cortizol în doar 2 minute? Iată tehnicile simple de calmare imediată
  • De necrezut: Petrecere de final de an la Ministerul Muncii, cu „taxă” de participare! Angajații, sărbătoriți pe banii lor! Cum arată invitația
  • „Europa va fi de nerecunoscut”. Noua Strategie de Securitate a SUA, publicată de Casa Albă
  • Are doar 10 ani și cântă în cinci limbi: povestea Anelissei Mănescu, „fetița cu voce de aur” din campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Exit mobile version