AcasăNewsFirma „Farmec” nu mai are voie sa vanda produsele care au consacrat-o

Firma „Farmec” nu mai are voie sa vanda produsele care au consacrat-o

„Farmec” SA nu a mai prelungit drepturile pe care le avea asupra unor produse

Cel mai mare producator de cosmetice din Romania este, de cateva zile, intr-o situatie delicata:  nu mai are voie sa vanda multe dintre marfurile care l-au consacrat pe piata, intrucat nu mai detine drepturi de autor asupra marcilor respective.

„Farmec” SA nu a mai prelungit drepturile pe care le avea asupra unor produse

Lotiunea „Tarr”, cremele „Ada” si multe alte produse cosmetice sau chimice ar putea disparea de pe piata, intrucat producatorul acestora, SC „Farmec” SA, a pierdut dreptul de a le vinde sub forma in care acestea sunt cunoscute de publicul larg.

Acestea sunt produsele buclucase

Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) a anuntat in urma cu cateva zile ca „Farmec” a fost decazuta din drepturile pe care le avea asupra unor ambalaje de produse cosmetice si chimice.

Este vorba de lotiunea pentru barbati „Tarr”, cremele „Ada” cu diferite extracte, mai multe tipuri de creme „Ro Plant”, precum si solutiile de desfundat chiuvete sau de curatenie „Nufar”.

„Farmec” era titularul marcilor respective din decembrie 1999, insa OSIM a decis decaderea din drepturi deoarece compania de cosmetice nu si-a mai achitat taxele.

„Probabil este vorba de o neintelegere”

Contactati de reporterii „National”,  cei de la „Farmec” SA s-au aratat mirati de faptul ca OSIM a luat aceasta decizie. Mai ales ca unele dintre produse se afla si acum pe piata. De exemplu, lotiunea „Tarr”, care figureaza pe lista de produse de pe site-ul oficial al companiei. „Probabil este vorba de o neintelegere. Este posibil ca cei desemnati sa prelungeasca drepturile asupra marcilor, la OSIM, sa fi uitat sa achite taxele. Daca s-a intamplat asa, situatia va fi remediata”, ne-au declarat surse din cadrul „Farmec” SA. O alta explicatie, in cazul unora dintre produse, ar fi aceea ca respectivele marfuri se afla acum pe piata in alte ambalaje. Insa, odata ce „Farmec” a pierdut dreptul de proprietate asupra acestora, produsele respective ar putea reaparea pe piata. Realizate, evident, de alta firma ce ar putea profita de pe urma notorietatii „Farmec”.

author avatar
Narcis Voica
1.226 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger