Cauta

Ferrari, fast & furious

Mai multe, dar la fel de exclusiviste: peste 10.000 de autoturisme livrate în 2019 – un an record pentru constructorul din Maranello, care s-a impus, după 72 de ani de existenţă, drept cel mai valoros brand al maşinilor sport.

Ferrari, fast & furious - Ziarul NationalFerrari sunt rezervate celor gata să plătească de la 200.000 de euro pentru un model „clasic”, la peste un milion pentru seriile limitate. Grupul a căutat în ultimii ani un nou echilibru greu de realizat: creșterea producției sale, dar menținerea acestei noțiuni de exclusivitate atât de importantă pentru clienții săi. În 2010, de exemplu, a vândut doar 6.573 de vehicule. Anul trecut, Ferrari a vândut exact 10.131 de mașini, cu 880 mai multe decât în ​​2018 (+ 9,5%). Europa-Orientul Mijlociu-Africa rămân de departe principala sa piață, cu 4.895 de vehicule și o creștere de 15,8%. Livrările au sărit, de asemenea, cu 20,3% în regiunea China-Hong Kong-Taiwan și cu 12,9% în restul Asiei, în timp ce au scăzut cu 3,3% pe continentul american. Faţă de aceste vânzări record, cifra de afaceri anuală a producătorului auto a crescut cu 10,1%, până la 3,76 miliarde de euro. “Anul 2019 a fost robust atât din punct de vedere cantitativ cât și din punct de vedere calitativ. Începem 2020, cu un impuls bun, un portofoliu excelent, care va fi completat cu două noi modele în acest an și o listă de comenzi mai mare ca oricând”, a spus CEO-ul  Louis Camilleri.

Ferrari, fast & furious - Ziarul NationalPentru al doilea an consecutiv, Ferrari(care va lansa un SUV în 2022 şi un model electric trei ani mai târziu) a fost recunoscut în ianuarie drept „cel mai puternic brand din lume” de compania specializată Brand Finance. “Dincolo de calitatea produselor sale, marca Ferrari are o reputație extrem de importantă și care nu mai depinde doar, ca în trecut, de rezultatele sale sportive, ci de stilul și poziționarea sa. Mai multe modele, mai mult confort pentru utilizarea zilnică, o muncă foarte serioasă de personalizare, servicii către clienţi şi managementul comunităţii Ferrari – toate dau un sentiment foarte puternic de apartenenţă”, comentează Carlo Alberto Carnevale Maffè, profesor de strategie antreprenorială la Universitatea Bocconi din Milano.

Ultimele stiri

  • Bolojan declanșează războiul: 17 companii de stat, sub securea reformei
  • UPDATE Tragerea la sorți a Cupei Mondiale: Putem ajunge cu americanii în grupă
  • Documentele care DEMONTEAZĂ scandalul averii imobiliare a familiei Băluță
  • Tragerea la sorți a Cupei Mondiale provoacă un moment viral: Infantino îl evită pe Kevin Hart, iar Heidi Klum strălucește la 52 de ani
  • Pace în Ucraina? Discuții tensionate în Europa despre posibile concesii teritoriale ale Kievului
  • Criza apei din Prahova. Bolojan anunță că e „foarte posibil” ca din această seară să fie reluată alimentarea locuințelor cu apă. Dar nu sunt garanții că e și potabilă – VIDEO
  • Știai că respirația profundă reduce nivelul de cortizol în doar 2 minute? Iată tehnicile simple de calmare imediată
  • De necrezut: Petrecere de final de an la Ministerul Muncii, cu „taxă” de participare! Angajații, sărbătoriți pe banii lor! Cum arată invitația
  • „Europa va fi de nerecunoscut”. Noua Strategie de Securitate a SUA, publicată de Casa Albă
  • Are doar 10 ani și cântă în cinci limbi: povestea Anelissei Mănescu, „fetița cu voce de aur” din campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Exit mobile version