Cauta

Feminismul in whisky: Jane Walker

Diageo, liderul mondial in bauturi spirtoase, a scos o noua gama de whisky, varianta feminina a celebrului sau brand Johnnie Walker. Lovitura de marketing sau mesaj de egalitate? Cel mai sigur amandoua.

Feminismul in whisky: Jane Walker - Ziarul National
In premiera, dupa 200 de ani, celebrul Johnnie are o tovarasa de drum

In apropierea Zilei internationale a femeii si a lunii (martie) istoriei femeilor in SUA, Diageo tinteste publicul feminin. Astfel, pentru prima data in 200 de ani de existenta, celebrul Johnnie Walker are o partenera, Jane. Jane Walker apare pe eticheta imbracata la fel, in frac, joben si baston. Singura diferenta: poarta o cravata in loc de papillon, ca Johnnie. ”Whisky este perceputa de femei ca o bautura masculina, tare, intimidanta. Deci este o excelenta oportunitate sa atragem, cu Jane Walker, femeile catre brandul nostru”, a declarat Stephanie Jacoby, vicepresedinte al marcii Johnnie Walker. Aceasta editie speciala a best-sellerului marcii va fi vanduta in serie limitata.Feminismul in whisky: Jane Walker - Ziarul National Doar 250.000 de sticle sunt prevazute pentru piata americana. Pentru fiecare sticla dcumparata, Diageo va varsa un dolar organizatiilor cu scop nelucrativ, cum sunt Monumental Women sau She Should Run- o organizatie care incurajeaza femeile sa candideze la alegeri. Un hashtag #walkwithjane a fost lansat pe retelele sociale, ca referinta la ”Keep Walking America” sloganul campaniei publicitare demarata de Diageo in 2016. Inainte de a se adresa femeilor, Diageo a incercat sa-si extinda clientela prin publicitate tergetata pentru comunitatile latino-americane si pentru veterani. Totusi, firma a precizat ca prin Jane Walker nu a incercat sa creeze o linie de whisky ”pentru femei” pentru ca ”logo-ul s-a schimbat, dar whisky-ul a ramas la fel”, desi specialistii in marketing spun ca aceasta alegere este chiar un pas catre egalitatea femei-barbati.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • S-a stricat motorul franco-german?
  • Energia României, „tranzacționată” de Bolojan pe „bursa” OMV, la Viena
  • Fâșia Gaza, de la moloz la lux? Proiectul de 112 miliarde de dolari
  • Criză catastrofală. În 2026, Guvernul sistează aproape toate investițiile
  • Ucraina atacă petrolul lui Putin
  • Lumea MAGA se confruntă cu proprii demoni
  • Suma infimă pentru care un club legendar va dispărea
  • O ”mită” de peste 7 milioane de dolari. Cum vrea USR să intre în grațiile lui Trump?
  • Neymar, apel la Ancelotti, înainte de CM 2026
  • Exit mobile version