AcasăNewsEvaluarea nationala 2011! Vezi AICI rezultatele !!!

Evaluarea nationala 2011! Vezi AICI rezultatele !!!

bac 2012 toamna! Vezi AICI rezultatele!

(EDU.RO) VEZI Rezultate FINALE, listele ACTUALIZATE-Evaluare Nationala 2011

Evaluarea Nationala 2011: Vezi ce se intampla la contestatii!(ora:10.40)

Rezultatele partiale la evaluarea nationala 2011 (publicate inainte de corectarea contestatiilor) au fost afisate la avizierele fiecarei scoli in care s-a desfasurat Evaluarea Nationala 2011 vineri, 24 iunie, incepand cu ora 11:00.Tot vineri, intre orele 14:00 si 18:00, au fost depuse contestatiile pentru evaluarea nationala 2011, care vor fi solutionate in 25 si 26 iunie. Afisarea rezultatelor finale, dupa contestatii, va avea loc in data de 27 iunie.

Inscrie-te la newsletterul national.ro, pentru a primi REZULTATELE FINALE LA evaluarea nationala 2011 !!!

Evaluarea nationala 2011! Vezi AICI rezultatele!
Evaluarea nationala 2011! Vezi AICI rezultatele!

In Bucuresti, rezultatele examenelor la evalauarea nationala 2011 si mediile obtinute de elevi in clasele V-VIII vor fi publicate pe site-ul Inspectoratului Scolar Bucuresti abia dupa ce contestatiile la evaluarea nationala 2011 vor fi rezolvate. La nivel national, Ministerul Educatiei (edu.ro) nu va publica online rezultatele nominale ale fiecarui absolvent de gimnaziu, insa va publica „o centralizare pe transe de note, o statistica” a rezultatelor la nivel national.

Inspectoratele Judetene nu sunt obligate prin lege sa afiseze online rezultatele la Evaluarea Nationala 2011. Fiecare Inspectorat Scolar Judetean va decide ce face in acest sens. Evaluarea nationala 2011 s-a incheiat miercuri cu proba la matematica. In 2011 Evaluarea Nationala la clasa a VIII-a s-a desfasurat in perioada 20-22 iunie, la test fiind inscrisi peste 220.000 de elevi.

Vezi lista cu rezultatele partiale la Evaluarea Nationala 2011:

[poll id=”1″]

Ajuta-ti prietenii si dati LIKE , SHARE, TWITT acestui articol ( si nu numai).

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
118.276 afisari

70 COMENTARII

    • Asa s-a intamplat si la noi! Nu mi-am bagat unghia in gat cand eu scrisesem corect pe foaia de examen si apoi am taiat si m-am luat dupa profesorul care a gresit? 🙂 A fost ingrozitor. As da orice sa fi fost pe bune examenele astea. As fi luat note mai mari fiindca as fi fost mai concentrata, nu ar fi fost galagie, si nu as fi gresit din cauza profesorilor ce „ne-au ajutat”!

  1. pai .. ce pot spune este ca, elevii nu au fost pregatiti suficient. Nu este posibil ca un viitor licean sa nu poata trece cu brio un examen .. macar o nota medie ! Greseala este a profesorului .. Din punctul meu de vedere acestia ar trebui sanctionati , in scolile in care mai mult de jumatate au luat note sub 4 ! Ne mai miram ca Romania este o tara neexemplara .. Studentii sunt viitorul tarii , iar , odata cu acestia vin si dezamagirile !
    Sper ca nu am suparat pe nimeni cu acest comment .. dar .. acesta este adevarul ! Si eu am dat aceste ”examene” si pot spune ca la romana a fost ceva mai usor .. dar la mate .. DEZASTRU !

    • Draga mea!
      la romana a fost usor? Romania, tara neexemplara… poate o fi fost usor examenul, dar limba romana este in continuare grea pentru tine. Cine a trecut examenul se poate considera viitor licean, cine nu, nu.

  2. d-na veronica are mare dreptate…elevii sunt slabi pregatiti pentru ca si profesorii sunt de nivel slab,nu-si fac mai deloc datoria in scoala,predau lectia si gata,„eu mi-am luat banul„(am citat din mentalitatea unui asa-zis vechi profesor de matematica),la romana nu se mai face deloc gramatica,profesorii de engleza predau engleza la nivel de gradinitsa,cantand si jucand diverse jocuri .. intr-adevar scoala romaneasca nu mai e la nivelul de altadata,lasa de dorit…dar in schimb se cer salarii mari…

  3. Intr-adevar nivelul de azi al scolii romanesti este extrem de scazut, dar acest lucru se datoreaza si celor care comenteaza aici, daca aveti drept de vot. Nu se poate sa ti vina cei mai bine pregatiti oameni in invatamant, cu salarii de femeie de servici. De exemplu in scoala unde sunt eu contabil femeia de servici are 950 lei salariu, iar profa de engleza 790. Atunci normal ca elevii vor sti engleza cat femeia de servici

    • si atunci elevii ce vina au? Ei platesc pt salariile voastre mici? Daca tanjiti dupa salariul femeii de serviciu de ce nu o inlocuiti?

    • nu-i mai vaitati atata pe acesti,, domni profesori” care-si tripleaza salariile din meditatiile pe care le fac.La clasa preda doar ca sa-si umple ora,iar daca elevul intelege sau nu este obligat sa faca meditatie,altfel este ars la note.

      • adevarat.la colegiul unde invata fata mea, prof. sunt atat de slabi, ca au ajuns elevii sa-i corecteze la ore. sunt prof.care nu vin la ore cu saptamanile, dar salariul il primesc.la scoala unii nu predau cu sapt.ii pun sa citeasca lectia din carte ( asta daca au cumparat-o).elevii care invata primesc note putin mai mari decat cei care nu invata, ca deh…trebuie sa arate ca elevii pregatiti de ei sunt buni.s-ar vedea asta daca examenele s-ar da ca inainte de 90….examen de tr I, a II-a, examen de admitere la facultate, cu subiecte la prima vedere. examene in care sa nu se tina cont de media generala din scoli.

  4. Dezastru cel putin scoala care se face la sate si elevii au medii de 9 si 10 pentru a da bine la inspectorat ELEVII PROSTI CA , GARDUL . cu astia defilam

    • Daca suntem de la sate inseamna ca suntem prosti?Avem note mari fiindca invatam(intr-adevar la unele nu… da’ voi toti de la oras aveti aveasta conceptie).S-a vazut la examen ce note am luat aja ca nu mai comenta inutil pt ca noi „astia de la tara” nu primim note pe gratis fara munca si oricum daca vrei sa sti 80% din profesori sunt de la oras.

      • sincer si eu sunt de la tara dar am facut scoala gimnaziala la oras si sincer la tara multi copii sunt de nota 10 chiar daca nu stiu o iota de istorie chimie sau altceva,MAI EXISTA SI EXCEPTII.la tara profesorii trebuie sa dea bine nu ca la oras nu e la fel ,dar sincer mie nu imi convine sa vina unul de la tara si sa intre in fata mea doar pentru ca are 10 pe linie pentru ca la liceu NU SE DESCURCA!

      • hai sa nu ne legam de notele la evaluare… verisoara mea e de la tara si sa copiat la greu, profesorii au deschis sub inainte si leau dictat ce sa scrie asa ca nu veni aici sa spui ca nu e asa…

    • Stimabile, sunt doua variante: ori esti elev in clasa a 8 a si rezultatele proprii nu te.au multumit, astfel incat te justifici prin faptul ca esti din oras si pentru asta nu ti se dau note mari.. ori ai niste conceptii de o maxima ignoranta. Nici nu stiu ce e mai rau. Nu iti face tu probleme, daca un copil de la tara a luat notele pe care le spui tu degeaba, ce? Iti spun eu ce o sa se intample . Ajunge intr-un liceu prea bun pentru el unde nu face fata si e mai rau pentru el. Asa ca dormi noaptea linistita ca fiecare isi gaseste locul acolo unde merita.

      • copilul are dreptate. eu am in clasa copii care au venit de la tara cu 10. intr-adevar nu fac fata, dar au ocupat locurile altora si ii taraie prof in fiecare an. mai cu 5, mai cu o corigenta, dar in final ii trece.

  5. Profesorii sunt de vina… vax. Generatiile de copii sunt din ce in ce mai slabe. Parintii alearga dupa cai verzi pe pereti prin tarile calde. Saracia e in floare, iar copiii nu au un program acasa. Ar cam trebui sa vina profesorii vreo doua ore pe zi si acasa la elevi, doar sunt platiti bine. Singurii care arunca copiii in bratele inculturii sunteti voi, parintii. Un copil dintr o familie cu ceva pregatire ia fara probleme note peste medie la un examen de genul, unde se mai si copiaza pe deasupra. Cum poate sa justifice un parinte incapacitatea propirului copil de a lua o nota buna? Doar nu o da vina pe el sau pe copil. E mai usor sa creada ca e vina profesorului. Dc ati avea putin habar de matematica, ati vedea ca pt nota 7 nu trebuia sa stii decat un minim minimorum. Dc nu stiu copiii dumneavoastra lucrurile astea? Raspunsul va sta la indemana, dar e prea greu de vazut… Incultura pleaca din sanul familiei.

    • Exact asta vroiam sa aud!Bravo!In scoli se dau note pe ochi frumosi si este foarte vizibil,o fata de la mine din clasa a luat media examenelor 6,10,preczez ca media 5-8 era 9.50,o oarecum diferenta dezamagitoare,si nu este singura:(.
      Din pacate pentru un elev bun(ca mine),nu tin sa ma laud insa,IN SCOLILE DE LA TARA SI CELE RAU FAMATE S`A PUTUT COPIA,ceea ce ma demoralizeaza complet,note de 8-9 la copii care nu au fost in stare sa treaca clasa,au fost trecuti,ca sa mearga si ei la liceu!RUSINE INVATAMANTULUI asta ORDINAR!

  6. sa stiti ca chiar se invata in scoala mea si daca un elev de clasa a 8 a nu este in stare sa rezolve un asemenea test nu este de vine profesorului , fiindca profesorul nu poate sa ii dea note de 9 si 10 daca nu stie mai nimic….si la testare sa ia nota 4….asea ca daca elevi nu sunt dornici sa invete , nu inteleg cum poate sa isi faca profesorul datoria…fiindca elevul daca vrea sa invete si sa aiba note de 9 si 10 poate, fiindca nu este chiar foarte greu…totul este de nivel mediu….daca elevul nu face pregatire si acasa singur nu poate sa aiba note mari , deoarece arata ca nu doreste sa invete…fiindca ceea ce a receptionat in clasa trebuie sa puna in practica acasa , prin exerciti…..mai ales la matematica…la romana este de invatat doar nu poate profesorul sa ii baga cu tolcerul unui elev lectia in cap ….daca doreste sa invete…si sa devina ceva in viata elevul invata….din propria initiativa
    Si normal ca tot profesori sunt de vina , deoarece sunt copii care merg acasa si spun ” pai da, ca azi am facut aia da nu am inteles nimic…” si parintele merge la scoala cu scandal…pai daca elevul in ziua aia poate ca nici nu a fost atent la ce sa predat in clasa…uni parinti sunt chiar foarte exagerati sa ii tina in puf pe copii…si parinti ar trebui sa vada realitatea nu ceea ce ii spune copilul deoarece in cele mai multe cazuri nici nu este adevarat ce spune . Si asemenea chesti s-au intamplat chiar la noi in clasa….si tot profesorii au fost de vina….

  7. Cum sa mai aiba timp in ziua de azi elevii si de invatatura?Ei sunt preocupati de sex,vopsit parul de la clasa a sasea,fuste pana la fund,tigari,cercei prin (nas,limba etc).Asa ca profesorul te invata, dar nu-ti baga si in traista.

  8. Ar trebui ca domnii profesori care au corectat să fie verificaţi la greu! Este adevărat, pregătirea marii majorităţi a elevilor lasă de dorit… însă asta nu înseamnă că lucrările trebuie corectate cu scopul de a scădea simţitor nota elevului.
    Chestia cu contestaţiile nu mi se pare cum trebuie. Adică…faci o contestaţie numai dacă ştii că ţi se poate mări nota cu 0,50?! Cu tot respectul, însă mi se pare că toate sunt în defavoarea noastră, a elevilor.

    În fine. Eu consider că la română s-au interpretat compunerile şi redarea semnificaţiei structurii de n-a mai rămas nimic din ele. Păcat de elevii buni, care au vaut „norocul” să primească evaluatori nedrepţi!
    Foarte frumos…

      • Corect. Se presupune ca este un examen, o evaluare a ceea ce ai dobandit in 8 ani de scoala. Insa, la limba romana, faptul ca se cer compuneri artistice ( ceea ce implica inclinatie spre literatura) mi se pare nedrept.

    • ai mare dreptate…si eu am picat la profesori care la romana mi-au dat nota 8.5 si la matematica 7.9, iar dupa ce am facut contestatie am primit la romana 9.3(o marire cu 0.8-diferenta enorma) iar la matematica mi s-a dat 8.2, dar mi-a fost respisa contestatia pt ca nu am primit 0.5 puncte in plus, asa ca am ramas cu aceeasi nota…din cate ma evaulasem eu exact acestea ar fi trebuit sa fie notele mele de la bun inceput(cele de dupa contestatie), dar se pare ca lor, profesorilor, nu le pasa de viitorul nostru… important este ca mi s-a facut dreptate, desi la matematica nu se mai poate repara nimic…oricum imi mareste media de admitere cu 0.20 asa ca ma ajuta foarte mult daca erau corecti de la inceput

      • Ei bine, mie mi-au dat 9,45 la română, iar eu mă verificasem cum trebuie cu baremul şi profa, trebuia să iau vreo 9,80. N-am mai depus nicio contestaţie. Mă oftic pentru că niciodată n-am avut o notă aşa mică la română. La mate am primit 9,65. Acolo a fost în regulă notat.
        Şi legat de compuneri… Anonim, într-un fel ai dreptate, nu toată lumea are înclinaţie spre aşa ceva. Însă asta implică materia, ce să-i faci. Eu, de fapt, mă refeream strict la maniera incorectă de notare…
        Stefania, mă bucur că ai reuşit să faci ceva cu contestaţiile alea.
        Multă baftă tuturor, oricum!

  9. Ar trebui camere ca la BAC,astfel nu poate nimeni copia de la cel de langa el,supraveghetorii sa fie din alte scoli(se poate face un calcul simplu – de cati supraveghetori e nevoie iar acestia sa fie profesori din licee mai putin din liceele cu colegii,nu din scolile generale -in ziua examenului calculatorul ii repartizeaza si sunt trimisi cu o ora inainte acolo)!
    Astfel se elimina acest sistem prost de promovare a NON-valorii. Copii buni care invata dau sa copie colegilor care habar n`au si obtin rezultate de te uimesc !Sa nu mai luam in calcul alte aranjamente avand in vedere ca examenul se sustine in scoli cu profesori de la clase!De lucrari schimbate sau contestatii ce ulterior sunt rezolvate favorabil, de notele unor copii ce sponsorizeaza colegii 1-5 si directorii sunt interesati sa-i pastreze! Asta-i scara noastra de valori!

  10. sa stit ca al noi la examen sa copeat la greu … si nu mi se pare cosret elevii care invsta au facut o mivca greseala si au luat note mici iar cei care nu stiu nimica au trecut ….. nu este corect !!

    • daca „sa copeat” si au luat 8,9si 10 inseamna ca au fost in stare sa „copeeze” corect in limba romana. Pcat ca ce care nu au „copeat” au luat note proaste,nu?

      Andreea draga „copeat” ?

      • Atatea greseli de gramatica,se mai si mira de ce a luat o nota mica in EN,sincer sunt destul de dezamagit de generatia mea…NU stiti sa scrieti dragii mei!

  11. La limba romana a fost usor, dar era de asteptat ca la mate o sa fie mai greu. Eu cel putin am facut la romana , dar la mate m-am incurcat la chestii usoare si chiar si asa am luat 8,25 asa ca multumitiva ca putea fii mult mai greu.
    E adevarat ca la tara s-a copiat. Scoala mea este din calafat si noi n-am avut voie sa miscam capu nici macar la 90 de grade, dar la poiana, galicea,basarabi,cetate etc s-a copiat la greu si chiar li s-a spus subiectele.
    IN ROMANIA TOTUL E CORECT:))

  12. Au fost jenane,penibile si extrem de facile subiectele la matematica.Nu pot sa cred ca un elev de clasa a 8 a care este pregatit mediu nu poate sa rezolve acele banalitati.

  13. Deci , imi cer scuze daca am deranjat cu cmment’ul 😉 ! Dar, parerea mea este ca, fiecare are o opinie si este liber sa si’o exprime !
    In special pentru ”bizzzzzzzzz ” : romana care ne este predata nu este grea daca te implici , la asta ma refeream … ce ti s’a parut greu in examenul de la romana ? 😐

  14. baa ia numai ziceti voi de aia de la tara daa..!! ca aia de la tara sunt mai destepti ca orasenii astia tarii in gura si buni da..!!! parintiii vostrii de unde a fst maa s-au nascut pe picior mare sau ce…nu s-au luat note pe degeaba asta sa fie clar;) si dk s-au luat problema lorr macar au stiut sa copieze sau sa faca altceva pecand orasenii stau si doar vorbesc da daca-i pune un taran sa sape in gradina nema ca nu styie sa planteze un copac si tot vb acolo…si examenu nu a fst cine stie ce..;) a fst usor atat epntru aia destepti cat si epntru cei mai putin destepti:*:O3 din punct de vedere eu am louat 9.80 la romana si la matematica 9.50 si nu am invatat cine stie ce cum fac altii si nici contestatii nu am depus asa ka` nu trebuie sa-i jignim ep cei de la tara s-au sa-i marginalizam ca degeaba..si eu sunt de la tara da parintii m-au dat la oras ce asta inseamna ca daca sunt de la tara sunt „taranca aia jalnica care se imbraca cu haine de 2 lei”nea aia de la tara se poarta mult mai mijto ca aia de la oras;) asa ca invatati multt si luati o lectie ca degeaba tot dai din clanta dk…:|

    • Domnisoara Alexanda ma indoiesc ca ai luat asemenea nota la limba romana din moment ce tu nu stii sa scrii…Sa fim seriosi,cei de la tara sunt foarte slabi pregatiti,normal ca vi se dau doar note de 10,doar nu o sa va lase repetenti pe capete.
      Invata sa scrii corect in limba romana si apoi,cand reusesti,poti sa ma contrazici.

    • Pentru Alexandra si restul celor care ati terminat la „tara”
      Dupa modul de exprimare nici nu ma mira ca dragii vostri profesori/suplinitori v-au dictat raspunsurile la aceste examene. Din acest motiv ati promovat cu 9.50-10.
      Felicitari invatamantului romanesc………care promoveaza INCOMPETENTA IN RANDUL PROFESORILOR…. TRAIASCA PILELE SI PROSTII. S-A ALES PRAFUL DE TOT.
      Copii care au participat la toate concursurile au promovat la aceste examene cu medii mai mici decat ceilalti.
      Prestigiul scolii, toti trebuiau sa termine la acelasi nivel.

  15. am fost chiar usoare subiectele la amn2 testele…la romana am luat 9.15 si la mate 10.:) eu sunt de la tara…si din cate am vazut, nu s`a copiat. Gresesk cei care spun ca toti elevii din mediul rural copiaza…si ca ocupa locurile celor de la oras. Unii chiar merita…Este adevarat si ca unii sunt putori nesimtite si nu pun mana pe carte delok…:)

  16. Sunteti vai de capul vostru. Uitati-va cum scrieti.
    @Alexandra: Esti de la tara, de aia ai notele alea. Felicitari pentru notele pe care le-ai „louat”, sa „sty” „ka” n-ai dreptate. La voi nu „sa copeat”?

    Mi s-a parut o prostie, am fost lasati sa copiam! Nu e posibil ca un elev care a ramas corigent odata la matematica si a trecut in toamna, sa aiba 9.70 in examen. Inacceptabil!

  17. cum este posibil ca niste copii cu medie generala aprox. 9 ( ptr clasele V-VIII) sa aiba la evaluarea nationala 5 la matematica? Cum au ajuns acesti copii sa aiba aceste medii?
    ne mai vaitam ca suntem pe locul 49 in lume

    • pai poate nu erau de 9. le-au fost umflate notele pe parcursul celor 8 ani de scoala. daca n-au facut de 5 la aceste subiecte usoare, inseamna ca nici nu trebuiau sa termine 8 clase.

  18. la tara se copiaza in draci la evaluari si vin toti tarani slinosi intra la licee bune si apoi raman repetenti ca nu fac fata . stiu caz concret rusine

    • nu sunt ei de vina ci prof. eu am avut in liceu colegi de la tara.pot sa iti spun ca invatau f bine, un coleg este acum prof.dr. in fizica, pregateste lotul national olimpic. dar deh…erau alte vremuri

  19. buna seara,
    intrebarea mea este: doar profesorii sunt de vina?
    despre elevi nu am putea spune nimic? ce parere aveti? daca in loc de baruri, jocuri pe calculator sau orice alte atractii nesanatoase, ar fi citit macar un basm, sau ar fi invatat doar o formula la matematica, poate ar fi luat un amarat de 5……
    dar, despre parinti ce am putea spune? cand tu stii ca plodul tau are teme de facut sau de invatat si tu te incanti ca ii merge mana pe taste la calculator, sau cand in loc sa-l pui sa invete tu ii cumperi in rate telefoane scumpe pe care sa le foloseasca la copiat, nu crezi ca ai o parte din vina pentru rezultatul dezastruos de la scoala? sau cand ii spui ca profesorii sunt niste prosti care muncesc pe un salariu de nimic si ca tu i-ai pregatit un viitor „sanatos” din ce ai „produs” tu pana acum, crezi ca il motivezi sa invete teorema lui pitagora?
    propun ca fiecare dintre noi sa se uite in oglinda si sa se intrebe daca nu cumva a contribuit si el la aceste rezultate?
    sa nu ma intelegeti gresit , sunt in invatamant peste 75% indivizi care isi spun profesori si care au castigat o diploma , probabil la o tombola , caci dupa cum se vede clar nu pe invatat, dar nu sunt singurii vinovati…… din pacate….

    • Pt „dna profesoara”
      Ar fi bine sa recunoasteti ca in semestrul doi nu s-a mai predat de loc/ mai bine zis in ultimul an calendaristic…………. doar s-au marit mediile.

    • Ati punctat foarte bine, identificand o parte din cauzele rezultatelor mai slabe obtinute la evaluarea nationala.
      Citind (cu greu, in enele cazuri)comentariile facute de (probabil) unii absolventi de gimnaziu, inteleg ca educatia pe mess, facebook, hi5 si altele asemenea se rasfrange pregnant in faptul ca ei nu mai sunt capabili nici sa scrie corect.
      Ca parinte si, pe cat posibil, analist obiectiv a ceea ce se intampla in invatamantul romanesc, sunt ingrozita. Nu ca „pe vremea mea” erau toti destepti sau capabili de performante notabile, dar fiecare era pus la locul lui in functie de rezultatele obtinute „pe bune”. Pentru ca nu era obligatoriu ca toata lumea sa intre la liceu, existau si scoli complementare si profesionale, mai exista un nivel de testare dupa clasa a X-a, nu toata lumea avea pretentii sa faca un liceu si chiar o facultate. Iar profesorii erau si ei mai putini si mai capabili. Nu putea ajunge oricine profesor. Erau poate si atunci unii mai putin capabili sa transmita elevilor cunostintele la un nivel mediu, dar nu asa multi ca in prezent.
      Din discutiile avute si cu alti parinti de elevi de gimnaziu am constatat ca sunt doua tendinte: majorarea nejustificata a nivelului mediilor, chiar daca nu reflecta adevaratul nivel al cunostintelor elvilor, pentru a pastra „nivelul scolii” sau acordarea intentionata de note proaste, mai ales la materii precum educatie fizica, muzica, desen, pentru a obtine „sponsorizari” din partea parintilor terorizati de „media” copilului care conteaza atat de mult la admiterea in liceu. Ambele sunt extrem de paguboase pentru elevi. Inhiba dorinta de a invata constiicios la toate materiile (dintre care unele ii asigura pregatirea generala, nu numai pentru matematica si romana), inhiba dorinta de a obtine performanta chiar si la meterii precum fizica, chimie, biologie (pentru ca acestea nu sunt materii de evaluare nationala), stimuleaza frauda, mita, coruptia, indisciplina, degradarea oricaror valori.
      Intrucat nu am o solutie de moment, ma opresc aici cu comentariile. Ferice de parintii care au copii constiinciosi, care au avut norocul sa aiba profesori dedicati si sa ne dorim ca acesti copii sa aiba sansa de a-si valorifica aptitudinile extraordinare dobandite si de a nu fi „dati la o parte” de beizadelele pentru care nu conteaza ce au in cap.

  20. @ Ionut , poate la voi s’a copiat…dar noi nici nu am putut sa ne miscam;). scolile cu renume lasa copiii sa copieze k sa zika lumea in continuare k sunt niste scoli foarte bune;)…aici, s’a vazut cat stii cu adevarat dk nu ai copiat…:). si da, la romana a fost mai usor…nici la mate nu a fst cine stie ce dar…nu a fst asa simplu ca modelul elaborat de minister.

    • Eu sunt la o scoala de elita dar nu am putut deloc sa copiem , nici macar sa ne miscam capul intr-o parte sau alta…

  21. despre rezultatele din Bucuresti nu ne zice nimeni nimic? de ce nu se afiseaza? exista alte interese?

  22. Alexandra dragă, cu tot respectul pentru cauza pe care o susţii, tare te-aş trimite să înveţi scrierea corectă a limbii române….La matematică nu ştiu cum ai obţinut acea nota la examen,însă sfatul meu este să începi serios să recapitulezi…Nu ştiu la ce liceu ai intrat, dar după modul în care te exprimi, nu-ţi prevăd un viitor uşor! Cât despre această ţară, mă întreb ce se va întâmpla atunci când vom ajunge să ne bazăm pe ,,cunoştinţele” acestor generaţii ?!?

  23. parinte…ti a picat cumva copilul examenul? sigur e din cauza profesorului aluia „suplinitor”. mai mult ca sigur habar n ai ce inseamna termenul respectiv. cum sa nu se predea in semestrul 2? cum sa nu se faca materia? acolo de unde vin eu copiii care nu sunt in stare sa faca macar de un 5 la aceste examene se numesc „chilotzari”. ai idee de ce? pt ca ai lor pariniti nu fac nimik cand copiii pleaca spre scoala cu un sg caiet, „universal”, pe care l indeasa in cureaua pantalonului. e foarte adevarat ce ai spus insa. s a ales praful de tot in tara asta. cei care fraternizeaza cu incultura au pretentii ca ai lor copii sa fie culti. pai de unde sa iasa asa? de unde gene? si intotdeauna cei de calibrul asta sunt cu gura mare si pretentii. ceilalti au prea mult bun simtz sa si recunoasca partea de vina… etc

  24. salut
    vreau sa spun ca este un mare pacat de copii buni care
    au muncit sa invete si care au sanse mici sa intre la un liceu bun pe cand cei slabi care au copiat si au sanse mai mari
    vai de capul nostru

  25. Daia ajunge Romania cum ajunge k cei care invata au locurile luate de la liceu de aia care nu stiu sa scrie shi sa citeasca.Bine bravo k inveti dar ma enervez kand vad copii cu media anuala 10 shi dupaia ii vad la examene k pisa ochii sau cand vad tarani care primesc nota 10 dupa cei planteaza cartofii lu Nea’ Ilie!

  26. sunt convinsa ca cei care au invatat pe branci nu au timp sa comenteze asemenea subiecte; ati putea lua ex. de la ei si in loc sa va laudati sau sa va plangeti mai bine ati pune mana pe-o carte si-ati mai citi din cand in cand pt. ca se vede ca va lipseste…

  27. Nu îmi pot da seama cum la matematică a fost aşa de greu … pentru unii. Aţi putea spune că v-aţi panicat, dar trebuia să vă gândiţi înainte că acest examen este dat doar odată in viaţa voastră.
    Eu am încercat sa rezolv capacitatea de la matematică, iar majoritatea, pe care le ştiam , le-am rezolvat. Ştiu că mai am muuuulte de învăţat. 😀

  28. La sate sunt cei mai multi analfabeti.Eu am predat matematica si aveam un copil in clasa a VIII-a care nu stia sa scrie.Dar lozinca scolii era „Trebuie sa promoveze toti”.La oras pentru un 5 trebuie sa stii ceva,la sat ii da de mila sa treaca si el.Asa ca cei de la tara,adica tarani,mai lasati lauda.Cand ajungeti la licee umpleti listele la corigenti.

  29. Sh se spunde oare dc Romania este pintre ultimele din Europa……………..Rasp. este unul destul de clar, sh anume Evaluarea Nationala sh acuma mai recent bac-ul, la care s a copiat enorm de mult. Buy

  30. si ew invat la tara…am terminat clasa a 8a anul acesta.Vreau sa spun ca am in clasa o fata care are media 5-8 9,90.A dat examen de bilingv si a luat 7,iar la scoala noastra avea numai 10.ARE PE MATUSA EI SECRETARA LA SCOALA.de aia ii merge,ca altfel..vrea sa dea la filologie dar nu stie ce sunt acelea cuvinte formate prin conversiune.In examen la matematica a luat 6,55 iar ew kre am media 5-8 8,83 am luat 5 la mate.ew sunt mandra de rezultatele pe care le am obtinut pt ca le am obtinut prin forte proprii pe cand ea nu cred ca poate spune acelasi lucru.

  31. Imi e rusine de faptul ca cei mai multi de aici cred ca daca esti de la tara esti un taran, prost, analfabet, nespalat …
    Desi unii chiar primesc din mila cate un 5 sa treaca clasa,nu este cazul sa spuneti asa despre toti copii care sunt de la tara.Exista cazuri in care copii de la tara sunt mai buni decat cei de la oras.
    Va rog frumos sa nu mai comentati pentru ca de cele mai multe ori gresiti!

    • Asa e romanu` nostru. Critica pe cine ii vine mai usor.Si da, nu toti copiii de la tara se potrivesc descrierilor lor rautacioase. Am terminat acum 2 ani gimnaziul la tara si am intrat in Hasdeu, Buzau. Cel mai prestigios liceu din oras si ce credeti? Primul pe lista este de la tara si ultimii de pe lista sunt orasenii.

  32. Mai .. sa fie bine inteles.. Diferenta dintre oameni este una majora, stilul de viata diferit si caracterele de asemenea..
    Eu sunt de la tara … si .. stiu sa vorbesc destul de corect .. din punctul meu de vedere fiecare persoana, are defectele sale !
    Spre exemplu la mine in scoala nu s’a copiat 😉 !
    Fiecare a luat nota meritata ..
    De ce incercati sa criticati, in nestiinta de cauza ?
    Credeti ca este o mare diferenta intre mediul rural si cea urban ?
    Si cei de la oras si cei din provincie sunt laudarosi ! Am vazut intr’un comment mai sus acest adjectiv care nu isi avea rostul 😉
    Nu uitati ca toti suntem egali , dar , poate ca nesimtirea ne deosebeste unul de celalalt ..
    M’am simtit foarte urat cand am vazut cu ce ochi sunt vazuti ”taranii” !
    Nu imi e rusine sa recunosc ca sunt din provincie, pentru ca sunt in masura sa port o discutie, vorbesc corect .. si nici stilul vestimentar nu ma deosebeste 😉
    IN CONSCLUZIE … ”TARANII” nu’s prosti , analfabeti .. asa cum ii numiti voi ! 🙂

  33. In principiu acest examen este unul de maturitate. Faptul ca el s-a degradat odata cu trecerea timpului, iar profesorii profita de pe urma elevilor pentru a-si rotunji veniturile este o alta problema.
    Fiul meu si-a rupt coatele invatand din greu la toate materiile, asta pentru a obtine o medie mare la finalul gimnaziului. A terminat studiile cu o medie frumoasa, 9,97. Insa, a fost surprins sa vada ca, colegi care veneau nepregatiti la cursuri si erau notati corespunzator, au incheiat cursurile cu medii mari, aproape egale cu ale lui. Acestia si-au putut face timp mai mult de studiu pentru materiile incluse in examinare stiind ca mediile lor finale vor fi aranjate…
    Cine a fost elev in urma cu 20-30 de ani, stie foarte bine ca atunci cand eram „descoperiti” cu lectia neinvatata, incasam cate un 3(trei)de nu ne vedeam, iar ca sa reparam prostia facuta munceam pe branci. Este evident faptul ca in zilele noastre, profesorii, ii menajeaza pe elevi stiind ce importanta are media finala rezultata pe clasele 5-8.
    Voi incheia, spunand doar ca, invatamantul romanesc a facut schimbari nereusite, fara un studiu de impact serios pe fiecare faza a proiectelor implementate. De fapt, suntem martorii ambitiilor politice a celor implicati in invatamantul romanesc

  34. in tara asta pilele fac totul!cel mai prost de la mine din scoala ,care daka a avut media 5 la rom si 5 la mate a fost din mila,a luat note mai mari decat o fata cu media 10 pe toti anii.deci asa ceva nu se poate!!cum sa faci contestatie cand ai nota 9.70?:|dar normal…ca baiatu stia ca-l ajuta mamica lui si a luat 9.90 dupa contestatie:-j…o tara de tot rahatu’….:-j

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger