Cauta

Dupa show-urile culinare de la tv, englezii cumpara gadgeturi de bucatarie, nu reviste Playboy!

Cele doua show-uri culinare transmise de BBC („The Great British Bake Off” si „MasterChef”), precum si emisiunea lui Jamie Oliver („Money Saving Meals”, de pe Channel 4) au adus profit nu doar televiziuniilor in cauza, prin calupurile de publicitate difuzate pe tronsul orar respectiv, ci si producatorilor de gadgeturi de bucatarie din Marea Britanie.

"The Great British Bake Off", emisiune culinara de succes la BBC

Astfel, in ultimele 12 luni, comerciantii au anuntat ca au vandut dispozitive culinare in valoare de peste 1 miliard de lire sterline, de la storcatoare de fructe la roboti de bucatarie. La noi, dupa incheierea MasterChef, nu se intampla nimic notabil, cu doua exceptii: prezentatorii se vand scump televiziunilor rivale, iar „casnicele” se dezbraca ieftin in revistele pentru adulti.

Ultimele stiri

  • Comunicat de presă CAPTUREIT & CO S.R.L.
  • Caricatura Zilei
  • Regenerarea urbană în sectorul 4 reprezintă un proces continuu, în plină ascensiune
  • BREAKING NEWS: Iubitul Mihaelei Rădulescu, Felix Baumgartner, mort într-un accident de parapantă/VIDEO și FOTO de la fața locului
  • Alege ce citești
  • Muzica generată de inteligența artificială devine un fenomen?
  • Bursa creşte cu 1,5% şi atinge al patrulea maxim la rând. Plus 5,4% pe Transgaz, 4% la Banca Transilvania şi 2,5% pe Romgaz
  • Declinul zonelor rurale în Europa. „Acum nu mai există nimic”
  • Bugetul UE, confiscat de Ursula! România, cu mâna la chipiu
  • PSD nu are niciun cuvânt de spus în coaliție. ”Suntem minoritari”, zice Grindeanu
  • Exit mobile version