Cauta

Dupa show-urile culinare de la tv, englezii cumpara gadgeturi de bucatarie, nu reviste Playboy!

Cele doua show-uri culinare transmise de BBC („The Great British Bake Off” si „MasterChef”), precum si emisiunea lui Jamie Oliver („Money Saving Meals”, de pe Channel 4) au adus profit nu doar televiziuniilor in cauza, prin calupurile de publicitate difuzate pe tronsul orar respectiv, ci si producatorilor de gadgeturi de bucatarie din Marea Britanie.

"The Great British Bake Off", emisiune culinara de succes la BBC

Astfel, in ultimele 12 luni, comerciantii au anuntat ca au vandut dispozitive culinare in valoare de peste 1 miliard de lire sterline, de la storcatoare de fructe la roboti de bucatarie. La noi, dupa incheierea MasterChef, nu se intampla nimic notabil, cu doua exceptii: prezentatorii se vand scump televiziunilor rivale, iar „casnicele” se dezbraca ieftin in revistele pentru adulti.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Prețurile record ale aurului, o victorie pentru personalitățile anti-sistem
  • A doua cea mai mare economie mondială, din nou în deflație
  • Cine vrea Al Treilea Război Mondial? Luptă și România, dar pe datorie
  • Tricolorii, în cădere liberă! Lucescu, gata să plece?
  • Scandal pe gazon între Israel și Italia! Donnarumma, acuzat de insulte grave
  • MAGA vs Inteligența Artificială
  • Eduard Ștefan, aur la New York și un simbol al viitorului României. De ce a fost inclus în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Percheziții la o companie aeriană care ducea mercenarii lui Potra în Congo (surse)/Dosar de evaziune fiscală. Prejudiciul, estimat la 12 milioane de lei
  • Cum reacționează piața petrolului la războaie, tensiuni geopolitice și sancțiuni
  • Exit mobile version