AcasăNewsDrept la replica

Drept la replica

Referitor la articolul dumneavoastră din data de 29 octombrie 2014, cu titlul: “E gata şi lotul Gruia Stoica – Dan Şova”, vă comunic următoarele:

Subsemnatul, am plecat de la conducerea CFR Marfă în ianuarie 2001, iar în acel moment pe piaţa transportului feroviar de marfă din România societatea Grup Feroviar Român (GFR)  nu era licenţiată pentru derularea activităţilor de transport feroviar.

Mai mult, la aceea dată poziţia pe piaţă a CFR Marfă era una foarte bună, fiind considerată a doua companie ca rezultate financiare şi ca indicatori economici, după PETROM.

Precizez că la data plecării mele mele din CFR Marfă, compania deţinea 100% din piaţa de transport feroviar de marfă, şi nu se înstrăinase nici un mijloc fix (material rulant) din patrimoniu şi nici un contract economic sau de transport.

În legătură cu afirmaţia dvs., repetată, că am acţionat ca şi „cârtiţă” a lui Gruia Stoica, vă comunic că nu am lucrat niciodată în companiile deţinute de dl. Gruia Stoica sau în parteneriat cu companiile sau grupul dlui Gruia Stoica.

Am demisionat din funcţia de director general al SC SERVTRANS INVEST în anul 2011, cu cca. 1 an înaintea declanşării procedurii de insolvenţă, din motive de sănătate.

Vă precizez că achiziţia firmei SERVTRANS INVEST s-a efectuat mult după data intrării în insolvenţă, deci afirmaţia dvs. nu se susţine în niciun fel.

În legătură cu afirmaţiile dvs., repetate, că CFR Marfă a pierdut licitaţia pentru serviciii de transport cărbune a Complexului Energetic Oltenia în timpul mandatului meu de director general, vă comunic următoarele:

  • Licitaţia în discuţie, pentru transportul de cărbune la CE Oltenia s-a desfăşurat în luna mai 2014.
  • Subsemnatul am fost numit în funcţia de director general al CFR Marfă în cursul lunii iunie 2014, deci la cca. 1(una) lună de la data adjudecării licitaţiei.

Având în vedere condiţiile de eligibilitate impuse în caietul de sarcini al licitaţiei, CFR Marfă a contestat capacitatea firmei GFR privind parcul de vagoane prezentat în ofertă, contestaţie care în final a fost respinsă, în mod nejustificat după părerea noastră.

De asemenea, ţinând cont de ofertele depuse şi de diferenţa foarte mică dintre ele, Ministerul Transporturilor şi CFR Marfă a făcut plângere penală in REM, pentru clarificarea situaţiei şi identificarea eventualelor nereguli în procesul de ofertare. Acest proces este în curs de derulare la Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA).

Cu stimă,

George Buruiană

author avatar
eNational
126 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger