AcasăNewsDiscovery Networks gestioneaza vanzarile de publicitate pentru canalul Eurosport in Romania

Discovery Networks gestioneaza vanzarile de publicitate pentru canalul Eurosport in Romania

Strategie Discovery a adaugat Eurosport la portofoliul sau comercial

Discovery Networks Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEEMEA a anuntat ca gestioneaza vanzarile de publicitate pentru canalul Eurosport in Romania.  Echipa Discovery Romania asigura vanzarea spoturilor standard, dar si a pachetelor de sponsorizare pentru Barclays Premier League, oferindu-le clientilor de publicitate ocazia de a se asocia cu unul dintre cele mai renumite evenimente sportive.

Strategie Discovery a adaugat Eurosport la portofoliul sau comercial

“Eurosport este o televiziune premium, care le ofera clientilor de publicitate acces direct la publicul masculin up market, complementar profilului actual de audienta al canalelor Discovery. Combinatia intre un portofoliu divers de canale care atinge toate tipurile de audienta relevante, brand-uri puternice si indragite de publicul din Romania si experienta echipei de vanzari din biroul Discovery de la Bucuresti, face ca adaugarea Eurosport la portofoliul nostru comercial sa fie solutia perfecta pentru clienti si o oportunitate excelenta pentru noi de a extinde vanzarile de publicitate in Romania,” a declarat Dorota Zurkowska-Bytner, VP, Advertising Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.

Echipa de vanzari din Romania a Discovery Networks gestioneaza vanzarile de spoturi si solutii non-standard pentru Discovery Channel, TLC si Animal Planet de mai bine de sase ani, iar acum Eurosport completeaza acest portofoliu. Canalul este prezent in ofertele tuturor operatorilor de cablu din Romania, oferind continut sportiv premium foarte divers, de la fotbal, tenis si snooker, pana la sporturile cu motor, cele de iarna si ciclism, inclusiv competitii renumite precum Roland Garros sau Turul Frantei.

author avatar
Tudor Borcea
121 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger