Ni s-a intamplat tuturor, macar o data. Sa mergem in vacanta si sa contatam ca locul unde am ajuns arata mult mai rau decat am vazut in pliante la agentia de turism. Un site a decis sa dezvalui turistilor realitatea cruda din hoteluri si destinatii turistice.
O echipa sub acoperire de la Oyster.com s-a angajat sa prinda cu „trucajul foto” o serie de destinatii turistice, care isi cosmetizau imaginea in pliante si reclame. Iata o parte din munca lor de detectivi turistici:
Agentia turistica a scos macaraua din peisajul de pe plaja de la JW Marriott Ihilani Resort, din Oahu, Hawaii. Oyster.com a restabilit adevarul.
[nggallery id=64]
Sala de gimnastica a Holiday Inn Resort Montego Bay. In reclama, din sala ai o splendida vedere spre peisajul exotic caraibian. In realitate, vezi pereti vopsiti sinistru in galben si oranj.
[nggallery id=65]
Hotelul Sofitel din Los Angeles a crezut de cuviinta ca e mai bina sa scoata ditamai magazinu Macy’s din peisajul piscinei.
[nggallery id=66]
Pliantul iti arata ca la Gran Bahia Principe Punta Cana, in Republica Dominicana, plaja e pustie si atmosfera e idilica. In realitate, e intesata cu turisti si sezlonguri.
[nggallery id=67]
Nisipul este curat ca-n palma in reclama pentru Barcellor Capella Beach Resort din Republica Dominicana. In realitate, ea este plina de alge.
[nggallery id=68]
[nggallery id=63]