AcasăNewsDavid Beckham se afunda-n cosmetice

David Beckham se afunda-n cosmetice

Fostul fotbalist ataca cu mari sorti de izbanda segmentul barbatilor „cocheti”Pic credit: Dave Benett

Dupa ce nu a mai putut sa practice sportul care l-a facut celebru, fotbalistul David Beckham s-a reorientat. Acum a atacat cosmeticalele…

Fostul fotbalist ataca cu mari sorti de izbanda segmentul barbatilor cocheti<br >Pic credit Dave Benett

Cel mai nou business al acestuia  este adresat reprezentantilor sexului tare, si este realizat in colaborare cu L’Oréal. Bref, Beckham a lansat o noua gama de produse cosmetice pentru barbati, House 99. Evenimentul a avut loc intr-un fost depozit din Londra, transformat in club de noapte. Printre produse, se numara creme de fata, uleiuri pentru ingrijirea barbii si diverse balsamuri. Mesajul vedetei pentru reprezentantii sexului tare este: „Hidratati-va!”. Intrata pe piata destinata sexului tare cu branduri precum Aesop si Scrubd, pentru House 99,  L’Oréal vrea sa urmeze pasii specifici lansarii produselor destinate femeilor, si anume, construirea comunitatilor in online, pe YouTube si Instagram. Se pare ca interesul domnilor este crescut, in conditiile in care, pe Instagram, hashtagul  „beard” a fost folosit de 29 de milioane de ori, adica de mult mai multe ori decat  „soccer”. „Exista un interes tot mai mare pentru ingrijirea in intreaga lume”, spune David Fridlevski, director general al House 99 si Biotherm (o alta unitate L’Oréal pe care Beckham a aprobat-o din 2015). Euromonitor estimeaza ca vanzarile la nivel global ale produselor destinate inrijirii barbatilor se vor ridica anul acesta la 50 de miliarde de dolari.

author avatar
Catalin Dumitrescu
116 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger