AcasăNewsCum te pacalesc supermarketurile sa cumperi cat mai mult

Cum te pacalesc supermarketurile sa cumperi cat mai mult

Carucioarele au rolul de a usura cumparaturile, dar „ajuta” clientii sa care cat mai multe produse

In „razboiul” dintre marketingul agresiv al supermarketurilor si cumparator, cel din urma pierde de cele mai multe ori. Si asta pentru ca marile lanturi de retail folosesc mici trucuri legale pentru a-si spori vanzarile.

Carucioarele au rolul de a usura cumparaturile, dar „ajuta” clientii sa care cat mai multe produse

– Banalul carucior de cumparaturi a fost lansat pentru a face din shopping o activitate mai placuta si mai usoara, dar si de ai ajuta pe clienti sa care cat mai mult.

– Supermarketurile plaseaza in spatele magazinului produsele esentiale precum laptele si painea, pentru ca oamenii sa fie nevoiti sa strabata tot magazinul inainte de a ajunge la ele.

– Pentru a fi siguri ca nu iti scapa ceva, culoarele cu produse sunt cat se poate de drepte, astfel incat sa nu poti ocoli nimic.

– Produsele pe care magazinul chiar isi doreste ca tu sa le cumperi sunt expuse intotdeauna la vedere. De exemplu, la raftul cu cereale, cele vrac sunt puse undeva in spate, iar cele sanatoase sunt puse primele. Asa cum era de asteptat, marcile mai scumpe sunt pozitionate la dreapta ta.

– Standurile cu mostre, degustari si alte artificii sunt asezate in calea ta pentru a te incetini, in timp ce esti „expus” la alte produse.

– Stiati ca cel mai profitabil loc din magazin este cel de la casa de marcat? Acesta este locul unde dupa cateva minute de asteptare la rand, o sa fii captat de diverse produse din jur, cum ar fi o bomboana, o ciocolata, o guma de mestecat, etc.

author avatar
National
414 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger