Cauta

Cum ne fura Kaufland pe banda rulanta

S-a tot scris de diferentele de preturi de raft si cele de la casa din diverse supermaketuri. Ei bine, la Kaufland, aceasta politica nesimtita este de-a dreptul oficiala.

Am prins niste soapte care spun ca aceasta diferenta este chiar prinsa in bugetul de profituri al companiei. Adica, un procent de 4-5% din profit se bazeaza tocmai pe aceste diferente sau, mai bine zis, pe neatentia clientilor. Recent, pe Facebook, a fost postat un nou clip care acuza Kaufland ca isi inseala clientii: diferentele dintre preturile afisate la raft si cele de la casa nu sunt erori.  Adevarat!

I-ai prins, e ok. Nu i-ai prins, e si mai ok

Cand sunt prinsi, angajatii Kaufland restituie diferenta, dar NU corecteaza pretul gresit si continua sa parleasca clientii neatenti. Asa zisele „greseli” sunt mereu in favoarea Kaufland, niciodata in favoarea cumparatorilor. „Sa aruncati o privire peste bonurile „promotiilor” de la Kaufland Sagului. La mine 2 din 3 produse aveau pretul gresit fata de cel de la raft. Nu am luat mare lucru la promotie, chiar si asa 5, 6% din pretul platit era „teapa”. Mi-au restituit banii, la ghiseul de informatii, pentru ca mi-am dat seama pe loc, de aia ma gandeam sa va scriu, sa nu va simtiti „inselati” cand ajungeti deja acasa”, a postat timisoreanul Cristian Brancovan, autorul filmului postat pe reteaua de socializare, care a adunat peste 1,3 milioane de vizualizari si peste 28.000 de share-uri, in 24 de ore.

Teapa merge inainte

Ulterior, Cristian s-a intors din nou la Kaufland, pentru a vedea daca a fost vorba de o greseala sau este un obicei al magazinului. Omul a filmat totul si a aratat cum cumpara un balsam de rufe al carui pret la raft este mai mic decat cel de la casa. Dupa ce a sesizat problema la ghiseul de informatii, Brancovan a cerut sa discute cu un superior. Seful i-a comunicat, scurt, ca nu are voie sa filmeze, “in primul rand”, si din aceasta cauza dialogul a fost oprit. Si in Bucuresti, un site de stiri a incercat sa lamureasca problema diferentelor de pret, povestind despre fimarea din Timisoara: „Stati putin. Ati cumparat dumneavoastra un produs si avea alt pret la casa de marcat sau ati vazut doar un filmulet pe Internet? Deci nu dumneavoastra ati vazut diferenta…”, a raspuns un operator Kaufland, recunoscand ca nu a vazut clipul, ca exista astfel de erori, dar ele apar inopinat, iar problema nu este in competenta lui. Prin urmare, in caz de „teapa”, „Nu exista un numar de contact pentru relatii cu presa. Ne puteti trimite un mail”. In urma reactiilor clipului postat de Brancovan, Kaufland a recunoscut ca a fost o „eroare umana de etichetare la raft a unui produs” si ca cei care au cumparat produsul vor primi diferenta de pret de 2 lei. Numai ca nu ne-am lamurit: daca acelasi client a reclamat de doua ori inselaciunea si seful de magazin tot nu a modificat pretul, asta ce inseamna, greseala repetata, o practica obisnuita sau pe romaneste o teapa?

Ultimele stiri

  • LIGA 1, program, rezultate LIVE și clasament ACTUALIZAT
  • Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai
  • Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”
  • Cât au ajuns să coste ouăle în pieţe, înainte de Paştele 2024. În supermarket, se găsesc şi la preţ dublu
  • Mesaje de Paște 2024. Felicitări, urări şi gânduri bune pentru cei apropiaţi cu ocazia Sărbătorilor Pascale
  • Guvernul vrea să mărească pensiile de la 1 septembrie, dar cine le mai apucă? Speranţa de viaţă, în România, s-a PRĂBUŞIT!
  • Dramă în judeţul Neamţ: un bărbat s-a aruncat în faţa trenului. A murit pe loc!
  • Jandarmii i-au căutat, pentru droguri, „la piele” pe petrecăreții din Mamaia. Unde au putut să le ascundă tinerii
  • Horoscop – sâmbătă, 4 aprilie 2024. Berbecii au idei ciudate, iar Racii au parte de întâmplări deosebite
  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Exit mobile version