AcasăNewsCum ne fura Kaufland pe banda rulanta

Cum ne fura Kaufland pe banda rulanta

S-a tot scris de diferentele de preturi de raft si cele de la casa din diverse supermaketuri. Ei bine, la Kaufland, aceasta politica nesimtita este de-a dreptul oficiala.

Am prins niste soapte care spun ca aceasta diferenta este chiar prinsa in bugetul de profituri al companiei. Adica, un procent de 4-5% din profit se bazeaza tocmai pe aceste diferente sau, mai bine zis, pe neatentia clientilor. Recent, pe Facebook, a fost postat un nou clip care acuza Kaufland ca isi inseala clientii: diferentele dintre preturile afisate la raft si cele de la casa nu sunt erori.  Adevarat!

I-ai prins, e ok. Nu i-ai prins, e si mai ok

Cand sunt prinsi, angajatii Kaufland restituie diferenta, dar NU corecteaza pretul gresit si continua sa parleasca clientii neatenti. Asa zisele „greseli” sunt mereu in favoarea Kaufland, niciodata in favoarea cumparatorilor. „Sa aruncati o privire peste bonurile „promotiilor” de la Kaufland Sagului. La mine 2 din 3 produse aveau pretul gresit fata de cel de la raft. Nu am luat mare lucru la promotie, chiar si asa 5, 6% din pretul platit era „teapa”. Mi-au restituit banii, la ghiseul de informatii, pentru ca mi-am dat seama pe loc, de aia ma gandeam sa va scriu, sa nu va simtiti „inselati” cand ajungeti deja acasa”, a postat timisoreanul Cristian Brancovan, autorul filmului postat pe reteaua de socializare, care a adunat peste 1,3 milioane de vizualizari si peste 28.000 de share-uri, in 24 de ore.

Teapa merge inainte

Ulterior, Cristian s-a intors din nou la Kaufland, pentru a vedea daca a fost vorba de o greseala sau este un obicei al magazinului. Omul a filmat totul si a aratat cum cumpara un balsam de rufe al carui pret la raft este mai mic decat cel de la casa. Dupa ce a sesizat problema la ghiseul de informatii, Brancovan a cerut sa discute cu un superior. Seful i-a comunicat, scurt, ca nu are voie sa filmeze, “in primul rand”, si din aceasta cauza dialogul a fost oprit. Si in Bucuresti, un site de stiri a incercat sa lamureasca problema diferentelor de pret, povestind despre fimarea din Timisoara: „Stati putin. Ati cumparat dumneavoastra un produs si avea alt pret la casa de marcat sau ati vazut doar un filmulet pe Internet? Deci nu dumneavoastra ati vazut diferenta…”, a raspuns un operator Kaufland, recunoscand ca nu a vazut clipul, ca exista astfel de erori, dar ele apar inopinat, iar problema nu este in competenta lui. Prin urmare, in caz de „teapa”, „Nu exista un numar de contact pentru relatii cu presa. Ne puteti trimite un mail”. In urma reactiilor clipului postat de Brancovan, Kaufland a recunoscut ca a fost o „eroare umana de etichetare la raft a unui produs” si ca cei care au cumparat produsul vor primi diferenta de pret de 2 lei. Numai ca nu ne-am lamurit: daca acelasi client a reclamat de doua ori inselaciunea si seful de magazin tot nu a modificat pretul, asta ce inseamna, greseala repetata, o practica obisnuita sau pe romaneste o teapa?

author avatar
Andrei Coman
1.143 afisari

1 COMENTARIU

  1. Sa fim serioși, Brancovan își alege ținte și mai apoi le șantajează pentru a obține bunuri, bani sau foloase. Acum are în vizor rețeaua Kaufland, (se spune ca videoul de reabilitare i-a costat pe nemți vreo 70.000 de euro) și Aeroportul Internațional Timișoara, de unde spera sa primească ceva de la hotul de Idolu. L-a avut în cătare și pe Robu, care i-a achitat taxa de smecher prin intermediul avocatului lui Tuducan. Mare justițiar! Ma lăsați?!? Voi credeți ca banii pentru concediile continue în care se tot preumbla cad din cer? După ce nu a mai fost Marian Iancu , băiețelul a trebuit sa se reorienteze. Și de aici chiar ies bani serioși. Plus imagine fructificabila politic. Alooo, DIICOT, verificam și noi din ce trăiește Brancovan?

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger