Magazinele de electronice, lanțurile de restaurante și chiar autoritățile locale din China reduc prețurile și distribuie cupoane de reducere în valoare de milioane de dolari pentru a lansa o economie lovită de eliminarea treptată a restricțiilor de circulație introduse pentru combaterea coronavirusului.
Companiile GOME Retail Holdings şi Suning.com intenţionează să acorde vouchere în valoare de peste 620 milioane yuani (88 milioane de dolari) în timp ce platforma de plăţi Alipay aparţinând gigantului Alibaba Group Holding Ltd intenţionează să ofere 10 milioane de jetoane de discount pentru 10.000 de retaileri prin intermediul aplicaţie sale. De astăzi, JD.com Inc acordă cuponuri de reducere în valoare de 1,5 miliarde yuani (212 milioane de dolari) pentru produse din diferite categorii, inclusiv electronice. Chiar și prețurile biletelor de tren vor fi reduse cu până la 45% în timp ce guvernele locale din provinciile Hebei, Zhejiang şi Guangxi vor acorda vouchere pentru atracţiile turistice, cinematografe şi magazine. „Am lansat unele oferte de reduceri pentru consumatori în ultimele zile, în speranţa că îi vom ajuta pe consumatori să revină la o viaţă normală”, a declarat purtătorul de cuvânt al lanţului Pacific Coffee, referindu-se la o ofertă care include o cafea şi o chiflă care costă 20 de yuani (2,83 dolari). Promoțiile reflectă temerile că pandemia de coronavirus afecterază apetitul consumatorului și ar putea avea un impact de durată, chiar dacă numărul de noi cazuri cu transmitere locală a scăzut.