AcasăNewsCoca-Cola trece pe ceai

Coca-Cola trece pe ceai

Compania Coca-Cola incepe anul cu o lansare importanta pe piata din Romania: Fuzetea, care se lanseaza simultan in 37 tari din Europa un brand care se adreseaza consumatorilor in cautare de momente de relaxare.

Cu un succes important la nivel global, noul ceai este  o fuziune neasteptata intre extractul de ceai, suc de fructe si plante aromatice care, impreuna, creeaza o experienta unica si complexa, perfecta pentru momentele de liniste si de relaxare. Consumatorii se pot bucura de un moment special de relaxare, alaturi de cele cinci variante Fuzetea: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits, Black Icetea Mango Pineapple. Lansarea brandului Fuzetea va fi sustinuta de o investitie semnificativa intr-o campanie complexa de marketing, proiecte speciale si activari construite in jurul experientelor pe care le aduce noul produs. Cei de la Coca Cola spun ca Fuzetea este o fuziune unica de extracte de ceai, arome de fructe, ierburi aromatice si alte ingrediente, care le ofera consumatorilor un gust de ceai complex, proaspat si actual, o alternativa premium in categoria ceaiurilor ready-to-drink.

author avatar
Catalin Dumitrescu
178 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger