Un dezacord comercial, magazinele Intermarché și Netto acuză gigantul american că vrea să le impună întreaga sa gamă de băuturi din acest an.
După un eşec al negocierilor cu reprezentanţii comercianţilor pentru stabilirea preţurilor, producătorul a oprit livrarea mărcilor Coca-Cola, Fanta, Sprite, Fuzetea, Honest, Tropico, Caprisun și Monster. “Este o măsură brutală şi neanunţată, Coca Cola vrea să ne forţeze prin toate mijloacele să deţinem o gamă 2020 pe care nu o dorim”, a spus Thierry Cotillard, președintele ITM Alimentaire, responsabil cu cele 2.000 de puncte de vânzare ale Intermarché și Netto. Oficialul francez a explicat că piaţa băuturilor răcoritoare este în scădere, iar compania Coca Cola a fost informată încă din timpul verii despre „o reducere a unor mărci de băuturi în favoarea unor produse care întruchipează noi tendinţe, mai sănătoase şi mai puţin dulci”.
„Nu putem accepta astfel de metode. Nu acceptăm ca o multinaţională să ne obstrucţioneze convingerile în ceea ce priveşte alegerea sortimentelor. Coca Cola abuzează de poziţia sa dominantă şi ameninţă să preia toate condiţiile ceea ce ar provoca o creştere cu peste 6% a produselor sale în magazinele Intermarché și Netto”, a adăugat Cotillard. Nu este primul război între liderul mondial al băuturilor răcoritoare şi piaţa franceză, în 2018 magazinele Leclerc au oprit aprovizionarea cu produsele Coca Cola, explicând clienţilor că această decizie a venit după ce “compania a dorit să crească semnificativ preţul produselor sale”. (R. Jacotă)
Lacomia acestor producatori de sifon cu diverse culori dubioase si cu multe prostii adaugate ca sa otraveasca lumea nu mai are margini Pana cand oamenii nu vor renunta la aceste otravuri lente si scumpe ,ei acesti ,,producatori” de sifon dulce si imbaxit cu chimicale vor marsa cu tupeu la fel ca cei cu margarina Cineva trebue sa i opreasca