Cauta

Clientii GDF SUEZ, obligati sa faca banking la „pacanele”

Furnizorul de gaze din Capitala a inchis toate casieriile, obligandu-si clientii sa achite facturile la automate, online, sau la banci. GDF SUEZ spune ca totul e simplu si dureaza doar 20 de secunde, insa realitatea este cu totul alta: inghesuiala, clienti revoltati ca nu primesc  rest de la „pacanelele” din hol si pensionari obligati sa invete tainele banking-ului intre doua cozi la compensate.

Furnizorul de gaze naturale din Capitala a hotarat sa desfiinteze clasicele casierii inlocuindu le pe acestea cu dispozitive electronice de achitare a facturilor

Recent, furnizorul de gaze naturale din Capitala, GDF SUEZ Energy, a renuntat la incasarile care se faceau la casierii, iar sediul central, unde mii de persoane merg lunar ca sa-si achite facturile, a ajuns loc de pelerinaj. In locul angajatilor care ofereau rest pana la ultimul banut au rasarit, peste noapte, doua dispozitive care scaneaza factura, incaseaza numai bancnote si rotunjesc sumele dupa bunul plac.

Pensionarii care au gasit ghiseele inchise au stat minute in sir langa aparate ca sa inteleaga cum functioneaza ciudateniile

Potrivit GDF, exista doar avantaje: plata facturii dureaza 20 de secunde, iar totul devine „foarte simplu si rapid”.

Clientii au simtit insa pe pielea lor ca timpul este relativ si ca se dilata ingrijorator in sediul GDF. Altfel nu se explica cum de este posibil ca un client care intra cu o factura in mana, pe care o achita in doar 20 de secunde, sa iasa din sediu dupa jumatate de ora. Raspunsul l-au gasit reporterii „National”, care au descoperit cozi interminabile langa dispozitivele electronice. Unii clienti s-au uitat la aparate ca la niste OZN-uri, altii au crezut ca GDF le ofera bonus la achitarea facturii o partida de „pacanele”. Multi cereau insa ajutorul agentilor de paza, care formau imediat o comisie si flancau aparatul, aratandu-le nestiutorilor cum sa apese pe butoane. Cei mai nemultumiti s-au aratat pensionarii, care au spus, cu naduf: „De ce suntem obligati, la varsta noastra, sa invatam sa umblam cu dracia asta?!” In timp ce agentii de paza incercau sa-i arate cum sa foloseasca terminalul, un tanar a descoperit ca acesta nu da rest. „Pai, nu e normal sa rotunjeasca in plus, iar restul de bani sa intre automat pe urmatoarea factura! Poate astia sunt toti banii mei si vreau sa cumpar si o paine”, a punctat tanarul, indignat.

Sigur, modernizarea modalitatilor de plata, intr-o lume in care timpul a devenit cel mai scump „produs”, este binevenita. Dar o firma cu adevarat serioasa lasa si o alternativa clientilor, mentinand macar o casierie clasica si pentru cei carora viata nu prea le mai lasa timp sa se puna la punct cu tehnologia…

Ultimele stiri

  • Planul de Guvernare și Aviația
  • Cât au ajuns să coste o felie de pizza și o merdenea în Eforie Nord/Cât au de scos din buzunar turiștii pentru a-și cumpăra un porumb fiert
  • UPDATE. Cumnatul lui Mircea Geoană, Ionuț Costea, adus marți în România. A fost preluat din Turcia – VIDEO
  • Stare de urgență în Grecia, pe o insulă preferată de mii de români. Sute de pompieri luptă cu incendiile de vegetație – VIDEO
  • UPDATE. Au fost aleși noii președinți ai celor două Camere ale Parlamentului. Grindeanu, la șefia Camerei Deputaților
  • Presa din Iran anunță începerea armistițiului cu Israelul
  • Scumpirea cărților: cum condamnă Guvernul România la ignoranță fiscalizată
  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 24 iunie 2025 – Familia, partenerii și prietenii vă vor fi o companie plăcută
  • Alege ce citești
  • Exit mobile version