Cauta

CFR Marfa se vinde integral sau se lichideaza

Dupa Oltchim, urmatoarea companie care trebuie – conform FMI –  obligatoriu instrainata este CFR Marfa, o alta strategica si importanta „gaura neagra” a economiei romanesti.

CFR Marfa are datorii de 450 de milioane de euro

Directorul general al CFR Marfa, Constantin Zaharia, sustine ca firme din Cehia si Polonia si-au exprimat deja interesul – e drept, neangajant – pentru aceasta firma strategica, ce poate fi interconectata pe calea ferata cu orice tara din Europa, precum si cu Republica Moldova si Rusia. Acest lucru nu este deloc  de neglijat, in conditiile scumpirii an de an a carburantilor, iar CFR Marfa este cel mai important transportator pe calea ferata din Romania si chiar din aceasta regiune europeana. Problema cea mai mare o constituie insa datoriile.

Plusuri mici, minusuri mari

Potrivit strategiei de privatizare, CFR Marfa trebuie licitata integral, nu pe pachete de actiuni, deoarece vanzarea pe bucati nu este o optiune viabila. In prezent, CFR Marfa are un capital de 56 milioane de euro, active de 300 de milioane euro, datorii de 450 milioane de euro si pierderi anuale de 50 de milioane euro.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Ilie Bolojan și Nicușor Dan, doi lideri fără busolă
  • Bogdan Hossu: Permanentizarea pe funcție a pilelor detașate la MAE, o insultă la adresa angajaților ministerului
  • Apocalipsa a lovit deja. Românii și-au luat ”de la gură” că să plătească mai mult pentru taxe, impozite și servicii
  • Euro, victima acordului UE-SUA?
  • Patru morți în urma atacului armat de la sediul NFL din SUA
  • Ce se va întâmpla când soldații ruși se vor întoarce acasă?
  • Insula Iubirii: degradare în direct
  • Guardiola s-a decis: „După City mă retrag din fotbal!”
  • Blitzul tarifar al lui Trump aduce taxele americane la cel mai ridicat nivel din anii 1930
  • Exit mobile version