AcasăNewsCFR carpaceste trenurile

CFR carpaceste trenurile

Fapte, ca de promisiuni s-au saturat calatorii

Pregatirile companiei CFR Calatori pentru sezonul estival sunt in linie dreapta, iar toate garniturile de tren si locomotivele au fost supuse unui proces de revizie suplimentar, astfel incat riscurile de a se produce defecte si de a aparea probleme sa fie cat mai mic, spune directorul de comunicare al operatorului feroviar national, Adrian Vlaicu.

Fapte ca de promisiuni s au saturat calatorii

Vast program, de vreme ce CFR foloseste 800 de vagoane si 370 de locomotive, iar varsta medie a parcului de material rulant este mai mare de 30 de ani. Sagetile Albastre au o medie de 13 ani, dar circula si automotoare Malaxa, mai vechi de 80 de ani. “Urmeaza sa anuntam detaliat fiecare conexiune din tara si din Bucuresti cu litoralul. Ceea ce pot sa va spun la acest moment este ca nu e uitata nicio zona a tarii si faptul ca s-a cautat ca marea majoritate a conexiunilor din tara, dar si din Bucuresti, sa ajunga cat mai departe, respectiv in statia Mangalia. Eforturile depuse au fost foarte mari, atat din partea CFR Calatori, cat si din partea gestionarului de infrastructura pentru a asigura circulatia pe sectia relativ micuta intre Constanta si Mangalia care, in cursul verii, devine deja o sectie suprasolicitata. (…) Pregatirea de sezon estival a inceput mai de mult, a inceput de mai bine de circa 40 de zile. Toate garniturile de tren, toate vagoanele au fost supuse unui proces de revizie suplimentar, s-au revizuit instalatiile de aer conditionat, instalatiile de climatizare, tot ce tine de confortul, siguranta si securitatea calatorilor”, a adaugat Vlaicu.

author avatar
Andrei Coman
160 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger