Oare ce cadou ii poti oferi unei femei in ton cu tendintele in moda, o fashionista care toata ziua este la shopping, prin urmare a vazut, a testat si a cumparat tot sau aproape tot?
Ei, bine, nu o pereche de pantofi sau o geanta si nici un parfum – nu de alta, dar daca le nimeriti, atunci deja le are, iar daca nu le are inseamna ca nu sunt pe gustul ei. De Sarbatori noi va recomandam sa le opriti pe femeile obsedate de moda din goana lor prin malluri si sa le puneti sa citeasca. Iata cele mai bune carti despre moda pe care le puteti cumpara drept cadou.
Chanel Luxe

Aceasta este trilogia semnata de François Baudot si François Aveline, o adevarata piesa de rezistenta in biblioteca iubitoarelor modei pariziene.

Cele trei volume prezinta bijuteriile si parfumurile casei si viata lui Coco Chanel, setul fiind gazduit de un suport decorat la exterior cu piele neagra si bordo la interior. Sigla casei este realizata din argint. Colectia poate fi achizitionata contra sumei de 560 de euro.
American Fashion

Aceasta carte scrisa de jurnalistul Charlie Scheips are o introducere semnata de Diane von Furstenberg si este girata de prestigiosul Council of Fashion Designers of America.

Cele 320 de pagini prezinta creatiile a peste 100 de designeri americani. Pretul volumului este de 50 de euro.
Christian Louboutin

In octombrie, cu ocazia celei de-a douazecea aniversari a casei Christian Louboutin a fost lansat volumul ce poarta numele designerului.

Introducerea este semnata de… John Malkovich, iar fotografiile au fost realizate realizate de Philippe Garcia. Cartea costa 293 de euro.
Rick Owens

Avangardist, iesit din tipare, un adevarat geniu artistic – astfel este caracterizat americanul care a pus bazele unuia dintre cele mai cunoscute branduri fashion de peste ocean.

Cartea ce-i este dedicata costa 293 de euro si va spune in aproape 300 de pagini povestea omului din spatele acestei afaceri, dar si a marcii pe care a infiintat-o.
True British

Nici englezii nu sunt mai prejos: aceasta carte este dedicata designerului Alice Temperley, analizand impactul pe care brandul ce-i poarta numele il exercita asupra modei din Regat.

Cartea a fost lansata de o editura… newyorkeza, Rizzoli, si costa 140 de euro.