AcasăNewsCât au cheltuit românii în Black Friday

Cât au cheltuit românii în Black Friday

Vorbim de cumpărături de peste 1,2 miliarde de lei, din care 245 milioane au reprezentat plăţi online iar restul plăţi cu numerar la livrare.

Un weekend fast (15-17 noiembrie), suma  a fost mai mare cu 24% în comparaţie cu 2018, marcând un nou record. În sistemul PayU România au fost generate 499.632 de tranzacţii, în creştere cu 33% faţă de anul trecut. Aproximativ 80% din aceste cheltuieli, respectiv 198 de milioane de lei, s-au înregistrat în ziua de vineri, 15 noiembrie, când românii au cheltuit online cât în toate cele trei zile de Black Weekend de anul trecut. Minutul de aur a stabilit un nou record în materie de plăţi online: în intervalul 7:27-7:28 s-au înregistrat 2.140 de plăţi online, aproape dublu faţă de anul trecut.Topul cumpărăturilor online rămâne şi anul acesta dominat de produsele IT&C, urmate de produse din categoria eTail şi servicii. Cea mai mare tranzacţie online a fost de 57.949 lei, coşul de cumpărături conţinând produse IT&C. Pe locul al doilea se află o tranzacţie de peste 47.000 lei, iar pe al treilea, o tranzacţie de 34.511 lei. Valoarea medie a coşului de cumpărături a fost de 484 de lei, cu 18% mai mică decât anul trecut, în timp ce valoarea coşului mediu de cumpărături în rate a crescut cu 5% şi a ajuns la 974 de lei. Peste 37% din totalul volumelor au fost achitate cu un card în rate fără dobândă. În platforma PayU România, aproximativ 10% din numărul total de plăţi online realizate de Black Weekend sunt tranzacţii realizate cu un card emis într-o altă ţară, în creştere cu 71%. (R. Jacotă)

author avatar
National
132 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger