Cauta

Când va reporni producția auto?

Cu măsurile de restricție luate de majoritatea guvernelor în contextul pandiemiei de coronavirus, în Europa nu se fabrică nici o mașină astăzi. Dar în culise, producătorii depun toate eforturile pentru a încerca să reia producția cât mai curând posibil. Numai că realitățile post-covid sunt destul de sumbre, atât pentru producători cât și pentru cumpărători.

Când va reporni producția auto? - Ziarul National
Dacia va deschide prima?

Dar această situație are, evident, un cost semnificativ pentru mărci: grupul Volkswagen ar pierde astfel aproape două miliarde de euro pe săptămână! Prin urmare, toți jucătorii din industrie speră la o repornire destul de rapidă, uneori înainte de ridicarea măsurilor de izolare. La Dacia, această recuperare ar putea avea loc treptat începând cu 21 aprilie, înaintea majorității producătorilor.Pe de altă parte, confruntându-se în special cu opoziția din partea sindicatelor, grupul francez PSA pare să-și fi abandonat planul de a deschide anumite unități la 6 aprilie, în timp ce  Ford și BMW au prelungit suspendarea producției lor cel puțin până la începutul lunii mai. La Fiat-Chrysler, în Italia, se jeleste puternic din cauza Covid-19, de asemenea nu sunt anunțate  date concrete și se reafirmă dorința de a pune pe primul loc siguranța angajaților. Un discurs care se regăsește la toate mărcile. Însă în  toate cazurile  este de neconceput să vedem repornirea producției ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Reguli de igienă mai stricte, distanțe de respectare între lucrători, chiar și un control regulat al temperaturii vor fi cu siguranță în program. Cu toate că uneori au drept consecință reducerea capacității de producție, deoarece lanțurile nu sunt neapărat destinate unei astfel de operații. Multe mărci ar putea de asemenea să beneficieze de experiența dobândită în China, unde majoritatea fabricilor au început să funcționeze din nou, după luni de oprire, la Polestar de exemplu. Pentru ca această recuperare să aibă sens într-adevăr în Europa, cumpărătorii ar trebui să fie din nou în măsură să achiziționeze mașinile care vor fi produse. Dar și producătorii se vor afla sub amenințarea unor stocuri uriașe în fața unei puteri de cumpărare scăzută, prin urmare nu au niciun interes să se grăbească.

Ultimele stiri

  • Cele mai frumoase filme de Crăciun din toate timpurile. Recomandări pentru Sărbători!
  • O mare capitală din Europa oferă turiștilor mâncare gratuită, dar şi alte beneficii. Gazdele nu cer decât gesturi mărunte, prietenoase cu mediul
  • Fostul șef Romsilva, care s-a pensionat, obligat de Instanţă să dea o mică avere înapoi. Bonusul de “Adio!”, încasat necuvenit!
  • Domnule General, Aviația vă dă onorul!
  • Europa vrea să se înarmeze până-n dinţi, de frica lui Putin. Ministrul polonez al Apărării: “Trebuie să creăm o bancă pentru bombe”
  • Un milion de români trebuie să supraviețuiască doar cu 1.281 de lei pe lună, pensia minimă garantată. Cum au ajuns în această situaţie
  • Trendul din 2026 în piaţa imobiliară. Specialiştii au aflat ce vor alege românii între chirie şi rata pentru un credit ipotecar
  • ALARMĂ la Spitalul pentru Copii “Sf. Maria” din Iași! Apă contaminată, după ce a fost descoperită o bacterie în valori peste pragul de referință admis
  • Horoscop – sâmbătă, 13 decembrie. O zi cu clarificări emoționale, stabilitate financiară, creativitate și recunoaștere profesională
  • Epidemie de super-gripă, „fără precedent” de la pandemia COVID-19, în Regatul Unit, înaintea unei greve a medicilor rezidenţi
  • Exit mobile version