În plină vară, sezon al vacanțelor și al călătoriilor, s-a aflat o veste bună despre un oraș din România.
E fericire mare la vârful municipalității buzoiene, după ce orașul aflat în zona centrală a județului din sud-estul țării a triumfat într-o competiție în care a învins capitala Franței.
Însuși primarul social-democrat Constantin Toma a dat de veste buzoienilor, prin intermediul unui mesaj postat dis de dimineață, pe o rețea de socializare, despre rezultatul obținut în cadrul galei din 23 iunie, de la Londra.
Mesajul edilului buzoian

”Titlul de ,,Cel mai bun brand de oraș din Europa” a revenit azi noapte Buzăului, în cea mai importantă competiție de branduri din lume ,,@Transform Awards”, ținută la Londra!
Am învins în finală Parisul, ceea ce este incredibil! Mulțumesc tânărului ieșean Adrian Mironescu, Wiron, creatorul de branduri, pentru acest minunat „Buzău – oraș deschis”!
Este un premiu pentru toți buzoienii și vă mulțumesc din tot sufletul pentru echipa formidabilă pe care o facem împreună. Hai să facem Buzăul Mare! Hai BUZĂU, BUZĂU!”, a transmis Toma, pe pagina sa oficială de Facebook, în dimineața zilei de 24 iunie.
În cadrul galei Transform Awards 2021 Buzăul a fost nominalizat, așadar, alături de capitala Franței, unul dintre cele mai vizitate orașe de pe Bătrânul Continent, la premiul pentru cel mai bun brand de oraș sau țară din Europa.
”Gala ,,Transform Awards” este organizată de publicația internațională Transform magazine, una dintre cele mai mari publicații care se ocupă de studiul și promovarea brandurilor la nivel mondial”, anunțase, recent, edilul buzoian.
Brandul de oraș al Buzăului a fost dezvoltat de Primăria Buzău, împreună cu Adrian Mironescu, de la compania ieșeană de branding WIRON.
Lista câștigătorilor actualei ediții a Transform Awards poate fi văzută AICI.