AcasăOldRomanii, topiti dupa gratuitati si bonusuri

Romanii, topiti dupa gratuitati si bonusuri

Romanii cu banii dramuiti sunt nevoiti sa pandeasca zilnic promotiile hipermarketurilor

Peste 80% din populatie adora sa primeasca gratis bunuri de la supermarketuri sau hipermarketuri, iar colectarea de puncte (timbre, buline etc.) bonus a devenit un sport national.

Romanii cu banii dramuiti sunt nevoiti sa pandeasca zilnic promotiile hipermarketurilor

Cand vine vorba de cumparaturi, numerosi romani se uita, in primul rand, la pret, iar daca la produsul respectiv mai este atasat un altul sau mai multe (trei la pret de doua, sase la pret de cinci etc.), cu siguranta le vor preferea pe acestea. Un raport realizat de compania Nielsen releva ca peste 80% dintre respondenti au participat in ultimele trei luni la o campanie de fidelizare care consta in acumularea de puncte bonus si 57% dintre ei participa in prezent la un astfel de program. De asemenea, romanii considera ca sunt atractive acele campanii care ofera produse gratis si nu ezita sa schimbe magazinul pentru un program de fidelizare mai interesant.

Preferinte

Potrivit raportului, trei sferturi dintre respondenti ar participa chiar la programe care prevad si donatii in scopuri caritabile, iar cei mai multi dintre romani prefera sa stranga puncte bonus pe baza cardurilor de client, pe locul al doilea fiind punctele bonus tip timbru. Colectionarea punctelor bonus pe baza aplicatiilor smartphone se afla pe ultimul loc in preferintele romanilor. Pe de alta parte, cei care au acumulat punctele bonus prefera sa le „cheltuiasca” pe aparatura de uz casnic (23%), articole de ingrijire personala (15%) si ustensilele pentru gatit (12%). Profilul consumatorului care colectioneaza puncte bonus este urmatorul: femeie, 25 – 40 de ani, care traieste in nord-vestul Romaniei, intr-o familie cu patru membri, are copii mai mici de 14 ani si face cumparaturi la supermarket.

author avatar
Arpad Dobre
145 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger