AcasăOldRomanii, tepuiti mai greu de comercianti pe net

Romanii, tepuiti mai greu de comercianti pe net

Aproape 70% dintre cumparatori verifica online produsele inainte de a le cumpara

Analistii de shopping (pentru ca exista si astfel de experti) sustin ca a aparut o noua tipologie de cumparator la nivel global: Xtreme Shoppers. Este vorba de cei care verifica pe internet bunurile pe care le vor, apoi merg in magazine sa le testeze, ulterior cumparandu-le online la preturi mai mici.

Aproape 70% dintre cumparatori verifica online produsele inainte de a le cumpara

Studiul GfK FutureBuy in Romania remarca o crestere spectaculoasa a acestui segment, de Xtreme Shoppers, in 2014 inregistrandu-se cu 34% mai multi astfel de cumparatori decat in 2013. Romania depaseste media regiunii din Europa centrala si de est in ceea ce priveste incidenta acestui segment. Proactivi si in control, cumparatorii „extremisti” se folosesc de orice resurse, tehnologii sau informatii pe care le au la dispozitie pentru a ajunge la cele mai bune oferte. Inainte de a cumpara un produs, 67% dintre acestia utilizeaza internetul pentru a se informa, iar 38% merg sa vada produsul in magazin, dupa care il achizitioneaza online sau de la alt retailer. Potrivit analistilor, acest tip de comportament – prin care tot mai multi cumparatori sunt tot mai greu de tepuit de comercianti – este sustinut, printre altele, si de avansul smartphone-urilor si al tabletelor. Aproape 40%  dintre respondenti considera telefonul mobil cel mai important instrument in procesul de cumparare.

 

author avatar
Arpad Dobre
139 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger