AcasăOldRomanii nu vor sa auda de comertul online

Romanii nu vor sa auda de comertul online

Tinerii cauta gadgeturi si televizoare, iar varstnicii vor electrocasnice

In aceasta luna vor avea loc de doua ori reduceri de Black Friday, iar cele mai recente statistici arata ca bunurile cumparate online, la promotie sau uzual, sunt cu pana la 40% mai ieftine. Cu toate acestea, peste 60% dintre romani nici nu vor sa auda de comertul online, iar dintre oraseni, doar 28% au anuntat ca vor face cumparaturi de Black Friday.

Tinerii cauta gadgeturi si televizoare, iar varstnicii vor electrocasnice

Magazinele online „gem” de oferte care mai de care mai atractive, cu reduceri mari si chiar foarte mari, in special la parfumuri, electronice si electrocasnice, preturile fiind cu pana la 43%  mai mici decat cele ale produselor din magazinele clasice, offline. In plus, s-au anuntat alte reduceri, ocazionate de promotiile Black Friday care, in Romania, vor putea fi accesate pe parcursul a doua weekenduri, incepand cu 21 noiembrie, respectiv 28 noiembrie. Cei care au prins gustul reducerilor de acest fel abia asteapta sa intre online, ca sa fie primii pe lista magazinelor, stiut fiind ca promotiile sunt limitate. Cu toate acestea, majoritatea romanilor refuza comertul online, probabil din cauza numeroaselor tepe.

Tineri vor laptopuri, varstnicii – electrocasnice

Conform unui studiu realizat de iSense.Solutions, 63% dintre consumatori prefera sa cumpere produse electronice, electrocasnice si IT in special din magazinele fizice specializate. Magazinele online specializate sunt accesate de 36% dintre consumatori, in vreme ce exista si categorii de clienti ai unitatilor offline si online care, in proportie de 31%,  cumpara produse electronice, electrocasnice sau IT din hipermarketuri, supermarketuri sau magazine de tip „Do It Yourself”.  Promotiile pentru laptopuri si telefoane, de exemplu, sunt dorite in special de tinerii cu varste 15-24 de ani, dar si de cei cu varste  intre 25 si 34 de ani si care,in plus, „vaneaza” si promotii la televizoare. Pe de alta parte, electrocasnicele sunt vizate in special de persoanele cu varste intre 45 si 54 de ani (41%). Toate aceste informatii  pot reprezenta ponturi utile pentru comerciantii care se pregatesc de Black Friday.

author avatar
Arpad Dobre
187 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger