AcasăOldRomanii investesc peste 200 de lei pe luna in haine de la...

Romanii investesc peste 200 de lei pe luna in haine de la mall

Magazinele de firma sunt preferate de romanii care isi cumpara haine noi

Cand decid sa se innoiasca, romanii investesc in haine peste 200 de lei, cu o frecventa cuprinsa intre o luna si trei luni.

Magazinele de firma sunt preferate de romanii care isi cumpara haine noi

Un studiu al GfK  Romania arata ca romanii prefera sa cumpere haine de la firme cunoscute, prezente in mai toate mall-urile din tara, dar in special in Bucuresti. Intrebati despre suma pe care au cheltuit-o pe imbracaminte sau incaltaminte in ultima luna, peste 15% dintre romanii din mediul urban au declarat ca au cheltuit peste 200 de lei, media fiind ridicata de catre bucuresteni – 22% dintre ei au facut achizitii care depasesc aceasta valoare in luna precedenta. Pentru un sfert dintre romani cumparaturile de haine au loc o data la doua-trei luni, grupele de varsta care cumpara cel mai des – uneori chiar mai des decat o data pe luna – fiind cei intre 18 si 34 de ani. Pe de alta parte, peste 70% dintre cei care isi iau haine minimum o data la trei luni fac achizitia la mall, in timp ce doar 50% dintre respondenti cumpara atat de des din magazinele stradale de profil.

Preferinte

Marcile cunoscute sunt prima optiune cand este vorba de improspatarea garderobei, atat pentru cei foarte tineri, dar si pentru cei de varsta medie, peste 50% spunand ca prefera sa isi cumpere produse ale marilor lanturi de branduri. H&M conduce in topul celor mai frecventate magazine de brand, la nivel national, dar si in Capitala. Celelalte magazine de profil care se afla in topul preferintelor cumparatorilor din orasele mari si din Bucuresti sunt: Kenvelo, Zara, C&A, Bershka, Pull&Bear, New Yorker, Stradivarius, Mango si Koton.

author avatar
Arpad Dobre
133 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger