Des „urecheati” de UE si FMI pentru ca nu-si fac temele in privinta privatizarilor si a modernizarii structurii feroviare si a programului de autostrazi, guvernantii au gasit solutia: se rezolva toate „made in China”.
Aflat in itinerariu de promovare pe langa Marele Zid Chinezesc a oportunitatilor de afaceri in Romania, ministrul Economiei, Constantin Nita, s-a intalnit cu demnitari ai executivului de la Beijing. Ministrul nostru a aflat ca afaceristii comunisti din China sunt interesati de: modernizarea si extinderea capacitatilor de productie la termocentrala Rovinari, dezvoltarea Unitatilor 3 si 4 de la Centrala Nucleara Cernavoda, privatizarea Oltchim, realizarea centralei hidroelectrice de la Tarnita – Lapustesti, realizarea autostrazii Craiova – Pitesti, constructia tronsonului feroviar de mare viteza Bucuresti – Constanta. Nu ne mai ramane decat sa crestem in ochii UE si ai FMI si sa-i lasam pe chinezi sa ne construiasca – mult mai rapid si mai ieftin ca americanii – drumurile si caile ferate si sa relanseze economia romaneasca, toate cu „stampila” made in China.